zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS zaprasza na IT Picnic w Warszawie: rozmowy o technologii pod gołym niebem, strefa LinkedIn i networking

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane specjalistom w dziedzinie technologii. Dokładnie 30 sierpnia w Miami Wars odbędzie się pierwszy IT Picnic, organizowany przez międzynarodową markę technologiczną SOFTSWISS – bezpłatne popołudnie dla społeczności IT i nie tylko. Uczestnicy mogą liczyć na krótkie wystąpienia ekspertów, networking nad Wisłą oraz specjalną strefę partnera wydarzenia – LinkedIn. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja, aby otrzymać kupon na darmową lemoniadę i opaskę wstępu.

Best Quality Employer 2025 - zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy

Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer, organizowanego przez Certyfikację Krajową. Celem inicjatywy jest uhonorowanie firm, które wyznaczają najwyższe standardy w zakresie polityki zatrudnienia, troski o rozwój pracowników oraz kultury organizacyjnej.

Konferencja Dni HR 2025: o przyszłości pracy i roli działów HR

Jak odnaleźć się w rzeczywistości, w której sztuczna inteligencja, nowe pokolenia pracowników i zmieniające się modele pracy stawiają przed HR-owcami zupełnie nowe wyzwania? Odpowiedzi na te pytania będą szukać uczestnicy konferencji Dni HR 2025, która odbędzie się 25 czerwca w Katowicach. Organizatorem wydarzenia jest firma SGP – Training & Consulting.

4 na 10 pracodawców w Polsce nie chce żadnych zmian kadrowych, niemal tyle samo planuje nowe rekrutacje

W I kwartale 2025 roku 35% organizacji w Polsce chce rozbudowywać swoje zespoły, a 44% z nich nie planuje żadnych zmian w liczbie pracowników. Z koniecznością zwolnień liczy się natomiast 19% pracodawców, a 2% z nich nie sprecyzowało jeszcze planów kadrowych na nadchodzące miesiące.

Dekalog świadomego tworzenia image'u

Pamię™taj o najbliższych. właśnie oni najszybciej zauważÄ… błędy w kształtowaniu wizerunku. Strzeż się za to potakiwaczy i konkurentów, również tych we własnej firmie.
  1. Mów o sukcesach. Fałszywa skromność jest przejawem słabości. Na wizerunek firmy wpł‚ywa osoba silnego i dynamicznego szefa.
  2. Graj zespoł‚owo. Pokazuj swój sukces jako osiągnięcie wszystkich. Mów o "swoich ludziach", prezentując ich z imienia i nazwiska. Niejednokrotnie znaczy to więcej niż podwyżka.
  3. Nie dział‚aj bez planu. Zastanów się, co chcesz o sobie usłysze㇠- że jesteś "kilerem branży, osiągającym fantastyczne efekty", czy może "menedżerem, na którego nas nie stać"?
  4. Nie myl stylizacji z wizerunkiem. Nie zmierzasz do pozycji gwiazdy popkultury, więc nadmierna koncentracja na garniturach, oprawkach okularów czy sesjach zdjęciowych nie doprowadzi do wzrostu wiarygodności.
  5. Nie zapominaj o otoczeniu. To, z kim trzymasz, świadczy o tobie. Buduj więc indywidualne i pogłębione relacje z najważniejszymi osobami ze świata gospodarki, dyplomacji, polityki, nauki, sztuki czy też z lokalnym biskupem. Unikaj osób o złej reputacji.
  6. Nie idź na skróty. Tworzenie wizerunku wymaga czasu. Nie zbudujesz go kupnem notatki w "Who is who" ani zakupem nagrody od jednej z organizacji biznesowych. Odrzucaj zaproszenia od stowarzyszeń sprzedających nagrody dla najlepszego menedżera w cenie rocznego abonamentu oraz oferty pod hasłem "wykupicie reklamę, to na okładkę damy prezesa".
  7. Nie bą…dź niewolnikiem swojego wizerunku. Nie oszukuj, grając kogoś› innego. Nie zmuszaj się do gry w polo ani do kupna roweru tylko dlatego, że poważny miesię™cznik przygotowuje materiał o prezesach dojeżdżających tak do pracy. Nie zmieniaj żony ani mieszkania dla sesji zdjęciowej.
  8. Nie wstydź się swoich błędów. Opowiadaj, czego nauczyły cię strata i upadek. Podziel się tą wiedzą na przykł‚ad ze studentami lokalnej uczelni. Nie przedstawiaj siebie jako doskonałości z marmuru bez żadnej skazy.
  9. Nie zapominaj o przygotowaniu każdego wystąpienia. Wplataj w nie zdania o najważniejszych elementach swojej drogi życiowej, o sukcesach. Takie, które tłumaczą, dlaczego akurat twoja historia jest ciekawa dla słuchaczy, mediów czy head-hunterów.
  10. Pamię™taj o najbliższych. Oni właśnie najszybciej zauważÄ… błędy w kształtowaniu wizerunku. Strzeż się za to potakiwaczy i konkurentów, również tych we własnej firmie.

Manager Magazin, Numer 5 (40) Maj 2008


Specjalista od wizerunku

 

Eryk Mistewicz - Specjalista od wizerunku
Specjalista od wizerunku


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.