zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

IT: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale część z nich redukuje zatrudnienie w odpowiedzi na wyzwania ekonomiczne i automatyzację. Zastosowanie sztucznej inteligencji utrudnia wejście do branży juniorom ale specjaliści od cyberbezpieczeństwa, chmury i danych mogą liczyć na bardzo dobre warunki do zmiany pracy.

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji i biotechnologii

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To dobra informacja dla osób, które chcą pracować w takich organizacjach, z kolei dla firm to zapowiedź, że będą musiały bardziej rywalizować o nowe ręce do pracy.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

Efektywny Dział HR w firmie- jak to zrobić?

Przyjdź 21 czerwca na Śląski HR!


To spotkanie dla tych, którym się chce - myśleć, dyskutować, tworzyć i działać!
 

 

Biznes w Polsce boryka się dzisiaj z pogłębiającym się kryzysem zaangażowania pracowników, wysoką rotacją, kosztowną rekrutacją i problemami z utrzymaniem
i rozwojem talentów w firmach. HR staje dzisiaj przed egzaminem z efektywności.

 

Rzeczywistość gospodarcza zmienia się niezwykle dynamicznie. Tempo tych zmian wymusza potrzebę dostosowania się podmiotów do nowych, złożonych wyzwań. Coraz więcej firm dostrzega potrzebę zmiany tradycyjnej roli działów HR. Dzisiaj HR to Partner
dla Biznesu.

 

Jak zapewnić wysoką efektywność procesów HR? Jak sprostać roli Partnera
w Biznesie?

 

Z pomocą przychodzi Śląski HR - od projektu do efektu, http://slaskihr.pl pod hasłem
'HR jako Partner w Biznesie', który odbędzie się 21 czerwca w CKS Mrowisko
w Gliwicach.

 

Naszym celem jest rozwój i integracja śląskiej społeczności HR, wspierającej się w zakresie merytorycznym i narzędziowym. Chcemy stworzyć miejsce współpracy między biznesem, HR

i środowiskiem branżowym na rynku śląskim. 

 

To spotkanie dla tych, którym się chce - myśleć, dyskutować, tworzyć i działać!

 

HR-owy Open Space to nieformalne spotkanie praktyków, na którym specjaliści mogą wymieniać doświadczenia, omawiać problemy, prezentować rozwiązania.

 

Jak to działa?

 

- Zgłaszasz temat/problem/projekt

- Dyskutujesz lub prowadzisz pracę w grupie według własnego pomysłu

- Obserwujesz, słuchasz i wymieniasz doświadczenia

- Zyskujesz unikalną wiedzę oraz cenne kontakty biznesowe

 

 

Zapraszamy HR Business Partnerów, kadrę zarządzającą, trenerów,  mentorów, coachów, doradców, rekruterów, kadrowców i osoby zainteresowanie rozwojem branży HR
w Polsce.

 

Miejsce: Centrum Kultury Studenckiej MROWISKO, Gliwice.

Rejestracja: http://slaskihr.pl rejestracja@hrpolska.pl

Zgłoś temat: redakcja@hrpolska.pl

 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.