zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

IT Picnic SOFTSWISS w Warszawie: 400 uczestników, inspirujące Tech Talks i networking

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia – LinkedIn. Format edutainment, łączący naukę z rozrywką, spotkał się z bardzo dobrym odbiorem: uczestnicy docenili zarówno przyjazną atmosferę, jak i praktyczne wskazówki ekspertów.

SOFTSWISS zaprasza na IT Picnic w Warszawie: rozmowy o technologii pod gołym niebem, strefa LinkedIn i networking

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane specjalistom w dziedzinie technologii. Dokładnie 30 sierpnia w Miami Wars odbędzie się pierwszy IT Picnic, organizowany przez międzynarodową markę technologiczną SOFTSWISS – bezpłatne popołudnie dla społeczności IT i nie tylko. Uczestnicy mogą liczyć na krótkie wystąpienia ekspertów, networking nad Wisłą oraz specjalną strefę partnera wydarzenia – LinkedIn. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja, aby otrzymać kupon na darmową lemoniadę i opaskę wstępu.

27 proc. profesjonalistów podjęło na przestrzeni ostatniego roku dodatkową działalność zarobkową

Sytuacja na rynku pracy pozostaje niejednoznaczna w większości sektorów. Profesjonaliści zauważają, że aby nie pozostać w tyle – zarówno pod kątem finansowym, jak i zawodowym – niezbędna jest elastyczna postawa oraz wnikliwa analiza trendów. Dla wielu korzystne wydaje się proaktywne wykazywanie się inicjatywą, również poza głównym miejscem zatrudnienia.

Czy zastanawiałeś/-aś się kiedyś nad tym, żeby zostać HR Biznes Partnerem?

Poznaj blaski i cienie w roli HR BP!

 

Prowadząc procesy rekrutacyjne na stanowisko HR Biznes Partnera zawsze interesuje mnie motywacja kandydatów do objęcia tej roli. Dlaczego właśnie HR Biznes Partner, czym ta rola różni się od pozostałych funkcji w HR? Interesuje mnie zarówno motywacja jak i zrozumienie samego stanowiska, zadań, odpowiedzialności, współpracy z innymi pracownikami w ramach HR. Niestety  czasami odnoszę wrażenie, że zrozumienie roli, szczególnie wśród osób które nigdy nie pełniły tego stanowiska jest mylne. Podobnie jest kiedy rozmawiam z pracownikami z innych funkcji w ramach HR. Często słyszę, że HR Biznes Partner to idealne stanowisko w HR, w zasadzie polega na tym, że spotykamy się z menedżerami, zlecamy zadania do Centrów kompetencji w ramach HR, bierzemy udział w projektach ogólnofirmowych, biznesowych. Tylko czy taka jest rzeczywistość? I nasuwa mi się kolejne pytanie – czy każdy HR-owiec ma kompetencje do pełnienia roli HR Biznes Partnera?

 

Kim jest HR Biznes Partner? – z definicji: generalista HR, który zna i rozumie potrzeby biznesowe swojego klienta. Generalista – słowo klucz! Co to oznacza w praktyce?

HARMAN otwiera nowe biuro w Polsce

 

  • HARMAN otwiera nowe biuro w Polsce
  • Współpraca z uczelniami technicznymi na światowym poziomie
  • Wspierania kariery polskich talentów inżynieryjnych

 

HARMAN, międzynarodowa firma działająca w obszarze motoryzacji oraz będąca w całości własnością Samsung Electronics Co. Ltd, świętowała dziś oficjalne otwarcie nowego biura w Łodzi. Zmiana siedziby jest związana z szybkim rozwojem polskiego oddziału oraz wzrostem popytu na innowacyjne rozwiązania software’owe tworzone przez polskich inżynierów.

 

 

Nowe biuro HARMAN mieści się przy ulicy Ogrodowej 8 w Łodzi. Oferuje otwartą przestrzeń sprzyjającą budowaniu dobrego środowiska pracy dla obecnych i przyszłych pracowników firmy. Innowacyjne elementy wystroju pobudzają do współpracy pomiędzy zespołami, które tworzy łącznie ponad 350 inżynierów. Biorą oni udział w rozwoju zaawansowanych rozwiązań dla branży motoryzacyjnej, takich jak platforma dźwiękowa dla samochodów, nagrodzona w konkursie “TU-Automotive Awards 2017" kompleksowa chmura HARMAN Ignite, system zarządzania oprogramowaniem HARMAN OTA, systemy nawigacji czy też najnowocześniejszy system samochodowej info-rozrywki, który zadebiutował wiosną tego roku w nowym modelu A‑Klasy Mercedesa. 

 

 

Firma podpisała również porozumienia o współpracy z dwoma ośrodkami akademickimi - Wydziałem Fizyki i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Łódzkiego oraz Wydziałem Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej. Ideą stojącą za tą inicjatywą jest chęć wspierania

i rozwoju polskich talentów z branży IT.

 

W ramach porozumienia HARMAN razem

z partnerskimi uczelniami poprowadzi wspólne badania, wesprze akademickie prace badawcze oraz edukację w dziedzinie programowania inżynieryjnego dla systemów wbudowanych. Firma będzie również zatrudniać studentów tych ośrodków, zarówno jako stażystów jak i stałych pracowników,

a także rozwijać talenty inżynieryjne w całym kraju.  

 

 

“Jako że HARMAN nieustannie rozwija kulturę innowacji i kluczowe sektory wzrostu, jesteśmy dumni poszerzając zasięg naszych operacji w tak dobrze prosperującym na rynku inżynieryjnym miejscu, jakim jest Polska" - mówi Sanjay Dhawan, Prezydent Departamentu Usług HARMAN oraz Dyrektor Techniczny HARMAN International. - "HARMAN w Polsce rozwija się wyjątkowo dynamicznie. W ciągu dwóch lat liczba pracowników wzrosła tutaj trzykrotnie. Mamy nadzieję, że nowe środowisko pracy, wraz z partnerstwami, jakie nawiązujemy z polskimi uczelniami, będzie wspierać kolejne innowacyjne strategie."

 

Rekrutacja do nowych projektów trwa. Firma poszukuje talentów inżynieryjnych ze wschodniej części Europy. Pozyskane osoby dołączą do polskiego zespołu Harman w Łodzi  wraz z nim będą współtworzyć innowacyjne rozwiązania dla sektora auto-moto na całym świecie.

 

HARMAN to lider  nowoczesnych rozwiązań dla rynku samochodowego. Firma opatentowała ponad 7 000 pomysłów i została wyróżniona około 60 nagrodami za projekty systemów audio.

 

Zapraszamy do obserwowania firmy online:

 

  • HARMAN Newsroom
  • HARMAN Connected Services
  • LinkedIn
  • YouTube Channel
  • Twitter: @HARMANservices, #Harman

***

HARMAN (harman.com) łączy produkty inżynieryjne i  designerskie z innowacjami dla producentów i użytkowników samochodów na całym świecie: kompleksowe systemy, rozwiązania dźwiękowe

i wizualne, automatyzację dla przedsiębiorstw, usługi  wspierające Internet Rzeczy.

Razem z pionierskimi markami, takimi jak AKG®, Harman Kardon®, Infinity®, JBL®, Lexicon®, Mark Levinson® and Revel®, HARMAN jest doceniany przez audiofilów, muzyków a także miejsca,

w których występują na całym świecie. Ponad 50 milionów samochodów, które właśnie przemieszczają się po drogach, jest wyposażonych w systemy dźwiękowe firmy HARMAN. Nasze usługi wspierające oprogramowania zasilają milliard urządzeń telefonicznych. HARMAN tworzy około 30 000 osób na terenie Ameryk, Europy i Azji. W 2017 roku HARMAN został wyłączną własnością Samsung Electronics Co., Ltd.

 

Kontakt dla mediów:

Małgorzata Górska, MJCC

+48 790 870 104

malgorzata.gorska@mjcc.pl

 

Sanjay Dhawan

 

Prezydent Departamentu Usług HARMAN oraz Dyrektor Techniczny HARMAN International, będącą

w całości własnością Samsung Electronics Co., Ltd. Jako CTO, odpowiada za identyfikację trendów technologicznych oraz rozwój innowacyjnych produktów oraz usług kolejnej generacji, stosowanych na rynkach motoryzacyjnym, konsumenckim i korporacyjnym. Prowadzi także bieżącą działalność operacyjną i wyniki finansowe Connected Services firmy HARMAN, zajmującej się oprogramowaniem i usługami związanymi z motoryzacją, przedsiębiorczością i transformacją cyfrową. Wcześniej był prezesem i dyrektorem generalnym Symphony Teleca, prywatnej firmy, która została przejęta przez HARMAN w 2015 roku.

 

Jest autorem publikacji oraz książek z obszaru IT. Absolwent inżynierii elektrycznej na Uniwersytecie Brunel w Anglii oraz elektroniki i komunikacji Narodowego Instytutu Technologii, Kurukshetra

w Indiach.

 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.