zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

IT: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale część z nich redukuje zatrudnienie w odpowiedzi na wyzwania ekonomiczne i automatyzację. Zastosowanie sztucznej inteligencji utrudnia wejście do branży juniorom ale specjaliści od cyberbezpieczeństwa, chmury i danych mogą liczyć na bardzo dobre warunki do zmiany pracy.

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji i biotechnologii

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To dobra informacja dla osób, które chcą pracować w takich organizacjach, z kolei dla firm to zapowiedź, że będą musiały bardziej rywalizować o nowe ręce do pracy.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

HR Academy Conference 2020

 

 

▪ Czy poszukujesz rozwiązań przemyślanych i przygotowanych na obecną rzeczywistość?

▪ Czy zgadzasz się z tezą, że #HRMusiDziałać?

 

HR Academy Conference 2020 - To wydarzenie jest dla Ciebie!

[3-4 grudnia 2020]

 

A w niej:

 

  • 2 dni
  • 13 tematów
  • w pełni wirtualna
  • mocno interaktywna konferencja
  • meeting room’y
  • sesje Q&A
  • testy, sondy, ankiety
  • materiały elektroniczne
  • dostęp do video

 

Prelekcje poprowadzą prelegenci, którzy:

 

  • na co dzień pracują z zespołami HR
  • a zdobytym doświadczeniem chętnie się podzielą
  • wyjaśnią jak proponowane rozwiązania samodzielnie wprowadzić w organizacji

 

i to z powodzeniem!

 

HR musi działać i wdrażać rozwiązania przemyślane i przygotowane na obecną rzeczywistość.

 

Bądź gotowy - zapisz się!
www.HR-Academy.pl

 

Dodatkowe korzyści dla Ciebie:

 

  • będziesz miał wachlarz pomysłów i rozwiązań, z których nawet jeżeli nie wszystko wykorzystasz dziś, to TY jako HR Manager będziesz odważnie patrzył w przyszłość
  • będziesz gotowy na wiele nowych sytuacji
  • będziesz mocnym filarem swojej organizacji i wsparciem dla biznesu
  • praca z nowymi wyzwaniami będzie przynosiła większą satysfakcję  

 

#HRMusiDziałać #HRAC

 

Szczegółowa Agenda:: www.HR-Academy.pl

 

W programie m.in.:

 

Dzień 1 [3 grudnia 2020]

Temat: Co robi ZZZorro, czyli najlepsze praktyki dla menedżera Zarządzającego Zespołem Zdalnym (ZZZ).

Magda Ferretti, Dr n.ekon. - badaczka zespołów zdalnych, psycholog organizacji, trener biznesu i fanka pracy w modelu hybrydowym. Pracuje zdalnie od 2010 r.

 

Temat: Rozwój na krzywej wzrostu.

 

Marta Woźniak - Ponad 15 letnie doświadczenie w obszarze HR w międzynarodowych. Na przestrzeni lat, odpowiadała za większość obszarów merytorycznych w ramach HR.  Pełni role regionalne i globalne.

 

Temat: ROI - zwrot z inwestycji w zasoby ludzkie - jak wyliczyć?

Dr. Małgorzata Mitoraj - Jaroszek - Ponad 20 lat doświadczenia. Prowadzi superwizje szkoleń wewnętrznych oraz certyfikacje wewnętrzne trenerów. Od kilku lat zajmuje się oceną efektywności programów HR w organizacjach.

 

Temat: Jeden nawyk, który daje Ci Hr-ową supermoc w biznesie.

 

Iwona Golonko - Konsultantka i psycholożka biznesu, trenerka i certyfikowany coach. Wiedzę i doświadczenie opiera o kilkanaście lat aktywności zawodowej. Z sukcesami zarządzała projektami i zespołami, często na skalę europejską.

 

Temat: Zarządzanie i dzielenie się wiedzą w organizacji.

 

Maciej Sasin - Autor książek biznesowych, trener i konsultant rozwoju organizacji. Specjalizuje się w projektach rozwojowych, które mają na celu zaangażowanie pracowników w cele organizacji.

 

Temat: Employee Advocacy.

 

Mateusz Jabłonowski - Senior Employer Branding Specialist w Allegro. Pasjonat zagadnień z obszarów employer brandingu, rekrutacji i candidate experience. Wierzy, że praca w EB to zawód z misją!

 

Temat: Jak skutecznie wdrożyć mentoring do organizacji. Tips and Tricks.

 

Anna Jarzębska - Mentor Kariery | Doradca Zawodowy | Expert ds. Mentoringu

 

Dzień 2 [4 grudnia 2020]

 

Temat: Skuteczne komunikowanie w okresie zmian.

 

Magdalena Biedrzycka-Doliwa - Od ponad 10 lat zajmuje się komunikacją i budowaniem relacji w środowisku korporacyjnym. Jej doświadczenie to realizacja projektów związanych z komunikowaniem zmian, transformacją biznesową, procesami M&A oraz zarządzaniem kryzysowym.

 

Temat: Czego oczekują utalentowani managerowie od swoich pracodawców?

 

Katarzyna Syrówka - Praktyk biznesu z ponad 24 letnim doświadczeniem. Posiada umiejętność inspirowania innych do zmian. Potrafi sprawić, że osoby z którymi się spotyka i pracuje, nabierają chęci i odwagi do nowych wyzwań.

 

Temat: Od przybytku głowa nie boli - jak zbierać i analizować dane.

 

Karolina Opaczyńska - HR Generalist | Employer Branding | Talent Management | Onboarding | Recruitment

 

Temat: Buduj życie na mocnych stronach i zarabiaj bez stresu.

 

Monika Madejska - Nie wierzy w bajki o tym, że można osiągnąć sukces w biznesie bez kosztów w postaci zaangażowania, czasu i energii. Wierzy natomiast, że można te koszty optymalizować i uniknąć wypalenia zawodowego.

 

Temat: Zwinny HR Business Partner.

 

Ewa Błaszczak - Strategiczny konsultant biznesowy. 'Wierzę, że sukces w biznesie zaczyna się na literę 'Z': Zmiana, Zaufanie, Zespół, Zaangażowanie, Zwinność'. Jest liderem od 20 lat.

 

Temat: Instrukcja employee experience, czyli jak od podstaw budować doświadczenia pracowników w organizacji.

 

Karolina Karwowska - Jest doradcą biznesowym i ekspertką z ponad 20 letnim doświadczeniem. Poziom zaangażowania pracowników w firmie, którą zarządzała przez wiele lat wynosił ponad 95%.

 

Autor:HR-Academy.pl


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.