zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Eleni Panagiotopoulou z SOFTSWISS wyróżniona tytułem Best AML Professional 2025

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas gali Global Regulatory Awards 2025.

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

4-dniowy tydzień pracy traci zwolenników - 6 na 10 pracowników obawia się spadku pensji

Mniej Polaków niż przed rokiem popiera 4 dniowy tydzień pracy. Obecnie to dwóch na trzech (61%), przeciwnych jest jeden na pięciu (21%). Jednocześnie aż 65% obawia się obniżenia wynagrodzenia przy takim modelu.

HR Academy Conference 2020

 

 

▪ Czy poszukujesz rozwiązań przemyślanych i przygotowanych na obecną rzeczywistość?

▪ Czy zgadzasz się z tezą, że #HRMusiDziałać?

 

HR Academy Conference 2020 - To wydarzenie jest dla Ciebie!

[3-4 grudnia 2020]

 

A w niej:

 

  • 2 dni
  • 13 tematów
  • w pełni wirtualna
  • mocno interaktywna konferencja
  • meeting room’y
  • sesje Q&A
  • testy, sondy, ankiety
  • materiały elektroniczne
  • dostęp do video

 

Prelekcje poprowadzą prelegenci, którzy:

 

  • na co dzień pracują z zespołami HR
  • a zdobytym doświadczeniem chętnie się podzielą
  • wyjaśnią jak proponowane rozwiązania samodzielnie wprowadzić w organizacji

 

i to z powodzeniem!

 

HR musi działać i wdrażać rozwiązania przemyślane i przygotowane na obecną rzeczywistość.

 

Bądź gotowy - zapisz się!
www.HR-Academy.pl

 

Dodatkowe korzyści dla Ciebie:

 

  • będziesz miał wachlarz pomysłów i rozwiązań, z których nawet jeżeli nie wszystko wykorzystasz dziś, to TY jako HR Manager będziesz odważnie patrzył w przyszłość
  • będziesz gotowy na wiele nowych sytuacji
  • będziesz mocnym filarem swojej organizacji i wsparciem dla biznesu
  • praca z nowymi wyzwaniami będzie przynosiła większą satysfakcję  

 

#HRMusiDziałać #HRAC

 

Szczegółowa Agenda:: www.HR-Academy.pl

 

W programie m.in.:

 

Dzień 1 [3 grudnia 2020]

Temat: Co robi ZZZorro, czyli najlepsze praktyki dla menedżera Zarządzającego Zespołem Zdalnym (ZZZ).

Magda Ferretti, Dr n.ekon. - badaczka zespołów zdalnych, psycholog organizacji, trener biznesu i fanka pracy w modelu hybrydowym. Pracuje zdalnie od 2010 r.

 

Temat: Rozwój na krzywej wzrostu.

 

Marta Woźniak - Ponad 15 letnie doświadczenie w obszarze HR w międzynarodowych. Na przestrzeni lat, odpowiadała za większość obszarów merytorycznych w ramach HR.  Pełni role regionalne i globalne.

 

Temat: ROI - zwrot z inwestycji w zasoby ludzkie - jak wyliczyć?

Dr. Małgorzata Mitoraj - Jaroszek - Ponad 20 lat doświadczenia. Prowadzi superwizje szkoleń wewnętrznych oraz certyfikacje wewnętrzne trenerów. Od kilku lat zajmuje się oceną efektywności programów HR w organizacjach.

 

Temat: Jeden nawyk, który daje Ci Hr-ową supermoc w biznesie.

 

Iwona Golonko - Konsultantka i psycholożka biznesu, trenerka i certyfikowany coach. Wiedzę i doświadczenie opiera o kilkanaście lat aktywności zawodowej. Z sukcesami zarządzała projektami i zespołami, często na skalę europejską.

 

Temat: Zarządzanie i dzielenie się wiedzą w organizacji.

 

Maciej Sasin - Autor książek biznesowych, trener i konsultant rozwoju organizacji. Specjalizuje się w projektach rozwojowych, które mają na celu zaangażowanie pracowników w cele organizacji.

 

Temat: Employee Advocacy.

 

Mateusz Jabłonowski - Senior Employer Branding Specialist w Allegro. Pasjonat zagadnień z obszarów employer brandingu, rekrutacji i candidate experience. Wierzy, że praca w EB to zawód z misją!

 

Temat: Jak skutecznie wdrożyć mentoring do organizacji. Tips and Tricks.

 

Anna Jarzębska - Mentor Kariery | Doradca Zawodowy | Expert ds. Mentoringu

 

Dzień 2 [4 grudnia 2020]

 

Temat: Skuteczne komunikowanie w okresie zmian.

 

Magdalena Biedrzycka-Doliwa - Od ponad 10 lat zajmuje się komunikacją i budowaniem relacji w środowisku korporacyjnym. Jej doświadczenie to realizacja projektów związanych z komunikowaniem zmian, transformacją biznesową, procesami M&A oraz zarządzaniem kryzysowym.

 

Temat: Czego oczekują utalentowani managerowie od swoich pracodawców?

 

Katarzyna Syrówka - Praktyk biznesu z ponad 24 letnim doświadczeniem. Posiada umiejętność inspirowania innych do zmian. Potrafi sprawić, że osoby z którymi się spotyka i pracuje, nabierają chęci i odwagi do nowych wyzwań.

 

Temat: Od przybytku głowa nie boli - jak zbierać i analizować dane.

 

Karolina Opaczyńska - HR Generalist | Employer Branding | Talent Management | Onboarding | Recruitment

 

Temat: Buduj życie na mocnych stronach i zarabiaj bez stresu.

 

Monika Madejska - Nie wierzy w bajki o tym, że można osiągnąć sukces w biznesie bez kosztów w postaci zaangażowania, czasu i energii. Wierzy natomiast, że można te koszty optymalizować i uniknąć wypalenia zawodowego.

 

Temat: Zwinny HR Business Partner.

 

Ewa Błaszczak - Strategiczny konsultant biznesowy. 'Wierzę, że sukces w biznesie zaczyna się na literę 'Z': Zmiana, Zaufanie, Zespół, Zaangażowanie, Zwinność'. Jest liderem od 20 lat.

 

Temat: Instrukcja employee experience, czyli jak od podstaw budować doświadczenia pracowników w organizacji.

 

Karolina Karwowska - Jest doradcą biznesowym i ekspertką z ponad 20 letnim doświadczeniem. Poziom zaangażowania pracowników w firmie, którą zarządzała przez wiele lat wynosił ponad 95%.

 

Autor:HR-Academy.pl


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.