zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

46 proc. pracowników z pokolenia Z doświadczyło wypalenia zawodowego

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na rynku pracy. Jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, pomimo stosunkowo krótkiego doświadczenia zawodowego, wypalenie jest zjawiskiem powszechnym wśród młodych profesjonalistów. Aż 46 proc. osób z pokolenia Z przyznaje, że doświadczyło go już w swojej karierze. Wśród możliwych powodów eksperci wymieniają dużą presję, z jaką mierzą się młodzi.

Iluzja szefów: Pracownicy mniej zaangażowani, niż sądzą menedżerowie

Ponad połowa szefów uważa, że ich ludzie są w pełni zaangażowani, tymczasem tylko 32% pracowników to potwierdza, a 45% przyznaje się do braku motywacji – wynika z dziś opublikowanego raportu Right Management Talent Solutions „The Career Equation: What Attracts Talent Isn’t What Keeps Them”. Badanie pokazuje, że liderzy przeceniają poziom zaangażowania pracowników i nie dostrzegają prawdziwych czynników decydujących o ich lojalności. W Europie wciąż najważniejszym elementem przyciągającym talenty pozostają wynagrodzenie i benefity, ale tym, co ich najbardziej motywuje jest dopasowanie do zespołu i kultury organizacyjnej. Więcej w raporcie.

HRcamp 2017 - HRowe Rewolucje!

 

 

To już IX raz, kiedy zapraszamy wszystkich głodnych HRowej wiedzy, kontaktów i inspiracji! 19.10.2017 rusza kolejna edycja jedynej w swoim rodzaju konferencji HRcamp! Wyjątowej,

bo w kameralnych warunkach Kina Praha, utrzymanej w tonacji unconference i stwarzającej wiele możliwości ku temu, by nawiązać kontakty w nieformalnych warunkach.

 

Poprzednia edycja konferencji skupiała się na DIGITALowych Rewolucjach w HR. Przyciągnęła do

kina Praha wielu inspirujących prelegentów, mnóstwo specjalistów i chcących zdobyć coraz to nową wiedzę uczestników. Wszyscy z ochotą uczestniczyli w tym wielkim wydarzeniu,wzbogacali jego program i czerpali garściami z popularyzowanych mądrości. Poprzeczka została ustawiona bardzo wysoko, ale to nie przeraża organizatorów!

 

W tym roku ogrom wiedzy całodziennej konferencji podzieliliśmy na trzy bloki tematyczne: Nowe technologie w HR, Markę konsumencką EB i Employer Branding. Dla każdego coś dobrego, każdy znajdzie coś przydatnego! Ale to nie wszystko - w tak szerokim przekroju wiedzy znajdzie się również miejsce na szybką rozmowę i wymianę doświadczeniami w naszym HR PitSTOPie!


Gdy już każdy podzieli się tym, czym chciał się podzielić albo dowie się o tym, o czym nie wiedział,

że chciał się dowiedzieć, przyjdzie czas na praktyczną stronę wydarzenia. Po prelekcjach, rozmowach, rozrywkach nadejdzie pora na warsztaty! To na nich będzie można wypróbować zdobytą wiedzę

i dowiedzieć się od najlepszych, jak poprawić to, z czym jeszcze mamy problemy.

 

Jeśli to, o czym właśnie przeczytaliście, to według Was mało, podczas konferencji odbędzie się gala wręczenia nagród EBstars! To na niej wyróżnieni zostaną ci, którzy w tym roku wyjątkowo jasno świecili swoimi działaniami Employer Brandingowymi.

 

Co tu dużo mówić: szykuje się coś niesamowitego, co będzie bardzo przydatne w Waszym profesjonalnym życiu! Nie przepuśćcie takiej okazji - w tym roku przewidujemy około 400 uczestników i mamy nadzieję, że pośród nich zobaczymy także Was!

 

Więcej szczegółów, całą agendę, formularz zgłoszeniowy, relację z poprzedniej edycji oraz mapkę

z lokalizacją konferencji znajdziecie na jej oficjalnej stronie: www.hrcamp.pl

 

Bo wiecie - HRcamp jest nie tylko jedyny w swoim rodzaju. HRcamp jest najlepszy i warto się o tym przekonać na własną rękę!

 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.