zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Eleni Panagiotopoulou z SOFTSWISS wyróżniona tytułem Best AML Professional 2025

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas gali Global Regulatory Awards 2025.

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

4-dniowy tydzień pracy traci zwolenników - 6 na 10 pracowników obawia się spadku pensji

Mniej Polaków niż przed rokiem popiera 4 dniowy tydzień pracy. Obecnie to dwóch na trzech (61%), przeciwnych jest jeden na pięciu (21%). Jednocześnie aż 65% obawia się obniżenia wynagrodzenia przy takim modelu.

 

Katowice miejscem spotkań świata biznesu

 

Celem działań Miasta Katowice jest przede wszystkim pozycjonowanie wizerunku Katowic

jako silnego ośrodka gospodarczego, atrakcyjnego miejsca do prowadzenia działalności
gospodarczej m.in. w innowacyjnych, kreatywnych i opartych na wiedzy branżach.
To właśnie mali i średni przedsiębiorcy tworzą najwięcej miejsc pracy na rynku,

wykazując się pomysłowością i zaangażowaniem, co z kolei owocuje wypracowaniem nowych,
zaawansowanych technologii. Wreszcie, firmy z tego sektora gospodarki przyczyniają się do
rozwijania rynku globalnego. Sektor MŚP w Polsce wytwarza 67% PKB i tworzy miejsca pracy
dla ok. 70% wszystkich zatrudnionych. Powyższe dane stanowią o istocie dla której należy
wspierać firmy z sektora MŚP.

 

 

Miasto podejmuje działania mające na celu konsolidację ekosystemu, który istnieje w mieście.
Pracuje na kilku płaszczyznach: przyciąga ciekawe wydarzenia i inicjatywy do miasta, wspiera
inicjatywy "oddolne" oraz inwestuje w przyjazną przedsiębiorcom przestrzeń. Miasto
Katowice wspiera firmy, młode przedsiębiorstwa oraz start-up’y w skalowaniu swojego
biznesu na rynek USA. W październiku 2016 r., w samym sercu Doliny Krzemowej - Palo Alto,
rozpoczęło działanie biuro reprezentacyjne Miasta Katowice. Współpraca ta polega głównie
na wymianie wiedzy w zakresie nowych technologii, promocji katowickich firm, start-up’ów
na rynku amerykańskim i ułatwieniu im w dotarciu do inwestorów w celu pozyskania
finansowania na rozwój innowacyjnych pomysłów. Miasto edukuje przedsiębiorców
w temacie szeroko rozumianej przedsiębiorczości. We współpracy z licznymi instytucjami
otoczenia biznesu organizuje cykliczne, bezpłatne szkolenia dla przedsiębiorców. Spotkania
poza wartością merytoryczną stanowią o możliwości nawiązania kontaktów, które
w przyszłości mogą zaowocować sukcesem w biznesie. Miasto Katowice wspiera również
działalność coworków oraz parków naukowo-technologicznych. Działalność Referatu Małych
i Średnich Przedsiębiorstw, będącego w strukturze Wydziału Obsługi Inwestorów wraz
z serwisem informacyjnym dedykowanym MŚP - msp.katowice.eu oraz Facebook: Strefa
Innowacji Miasta Katowice stanowią płaszczyznę działań budujących ekosystem
przedsiębiorczości oraz ułatwiają nawiązanie kontaktów z instytucjami otoczenia biznesu.


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.