zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

IT: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale część z nich redukuje zatrudnienie w odpowiedzi na wyzwania ekonomiczne i automatyzację. Zastosowanie sztucznej inteligencji utrudnia wejście do branży juniorom ale specjaliści od cyberbezpieczeństwa, chmury i danych mogą liczyć na bardzo dobre warunki do zmiany pracy.

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji i biotechnologii

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To dobra informacja dla osób, które chcą pracować w takich organizacjach, z kolei dla firm to zapowiedź, że będą musiały bardziej rywalizować o nowe ręce do pracy.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

 

Katowice miejscem spotkań świata biznesu

 

Celem działań Miasta Katowice jest przede wszystkim pozycjonowanie wizerunku Katowic

jako silnego ośrodka gospodarczego, atrakcyjnego miejsca do prowadzenia działalności
gospodarczej m.in. w innowacyjnych, kreatywnych i opartych na wiedzy branżach.
To właśnie mali i średni przedsiębiorcy tworzą najwięcej miejsc pracy na rynku,

wykazując się pomysłowością i zaangażowaniem, co z kolei owocuje wypracowaniem nowych,
zaawansowanych technologii. Wreszcie, firmy z tego sektora gospodarki przyczyniają się do
rozwijania rynku globalnego. Sektor MŚP w Polsce wytwarza 67% PKB i tworzy miejsca pracy
dla ok. 70% wszystkich zatrudnionych. Powyższe dane stanowią o istocie dla której należy
wspierać firmy z sektora MŚP.

 

 

Miasto podejmuje działania mające na celu konsolidację ekosystemu, który istnieje w mieście.
Pracuje na kilku płaszczyznach: przyciąga ciekawe wydarzenia i inicjatywy do miasta, wspiera
inicjatywy "oddolne" oraz inwestuje w przyjazną przedsiębiorcom przestrzeń. Miasto
Katowice wspiera firmy, młode przedsiębiorstwa oraz start-up’y w skalowaniu swojego
biznesu na rynek USA. W październiku 2016 r., w samym sercu Doliny Krzemowej - Palo Alto,
rozpoczęło działanie biuro reprezentacyjne Miasta Katowice. Współpraca ta polega głównie
na wymianie wiedzy w zakresie nowych technologii, promocji katowickich firm, start-up’ów
na rynku amerykańskim i ułatwieniu im w dotarciu do inwestorów w celu pozyskania
finansowania na rozwój innowacyjnych pomysłów. Miasto edukuje przedsiębiorców
w temacie szeroko rozumianej przedsiębiorczości. We współpracy z licznymi instytucjami
otoczenia biznesu organizuje cykliczne, bezpłatne szkolenia dla przedsiębiorców. Spotkania
poza wartością merytoryczną stanowią o możliwości nawiązania kontaktów, które
w przyszłości mogą zaowocować sukcesem w biznesie. Miasto Katowice wspiera również
działalność coworków oraz parków naukowo-technologicznych. Działalność Referatu Małych
i Średnich Przedsiębiorstw, będącego w strukturze Wydziału Obsługi Inwestorów wraz
z serwisem informacyjnym dedykowanym MŚP - msp.katowice.eu oraz Facebook: Strefa
Innowacji Miasta Katowice stanowią płaszczyznę działań budujących ekosystem
przedsiębiorczości oraz ułatwiają nawiązanie kontaktów z instytucjami otoczenia biznesu.


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.