zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

IT Picnic SOFTSWISS w Warszawie: 400 uczestników, inspirujące Tech Talks i networking

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia – LinkedIn. Format edutainment, łączący naukę z rozrywką, spotkał się z bardzo dobrym odbiorem: uczestnicy docenili zarówno przyjazną atmosferę, jak i praktyczne wskazówki ekspertów.

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na rynku globalnie brakuje 4,8 mln takich specjalistów. Równolegle branża IT przechodzi transformację dzięki technologiom low-code i no-code – w tym roku aż 70% nowych aplikacji ma powstać w oparciu o te rozwiązania, czyli niewymagające specjalistycznej wiedzy progamistycznej. Więcej o trendach rynku pracy IT w opublikowanym dziś raporcie ManpowerGroup „IT World of Work 2025 Outlook”.

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie. Sytuację komplikuje brak zaufania do przełożonych, na który wskazuje aż 29% pracowników w Polsce. W takiej atmosferze niepewność dotycząca przyszłości zawodowej dotyka blisko jednej trzeciej zatrudnionych. Więcej w analizie przygotowanej przez ManpowerGroup.

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację poza miejscem pracy

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long learning, jest kluczowa w dzisiejszych, dynamicznie zmieniających się czasach. Rozwój osobisty nie powinien zatem kończyć się wraz z zakończeniem edukacji czy wyjściem z pracy. Tymczasem jak wynika z najnowszego badania Hays Poland, zaledwie połowa specjalistów i menedżerów podejmuje się dodatkowej edukacji formalnej lub zorganizowanej.

Konferencje w Warszawie - jak je organizować? Jak wybrać odpowiednie miejsce?

 

 

Przygotowujesz się do organizacji wielkiego wydarzenia - konferencji branżowej, spotkania firmowego, a może szkolenia otwartego? Niezależnie od tego, jakie jest jego główne zamierzenie - każdy aspekt powinien być bardzo dobrze przemyślany. Event powinien przebiegać według określonej agendy i skierowany do odpowiedniej grupy odbiorców. Nie bez znaczenia jest również wybór odpowiedniej sali konferencyjnej. Na jakie aspekty warto zwrócić szczególną uwagę? Sprawdź!

 

  1. Konferencje branżowe, szkolenia, eventy firmowe - o czym należy pamiętać przy organizacji?
  2. Jak wybrać odpowiednią salę konferencyjną do organizacji eventu biznesowego?

Konferencje branżowe, szkolenia, eventy firmowe - o czym należy pamiętać przy organizacji?

Organizacja konferencji powinna być odpowiednio przemyślana w każdym calu. Nie można pozwolić sobie na pomyłki - w przeciwnym razie może nie odnieść tak spektakularnego sukcesu, jak to sobie założyłeś.

 

Pierwszym i najważniejszym krokiem jest ustalenie celu wydarzenia. Dzięki niemu zdecydowanie łatwiej nakreślić plan działania - z powodzeniem można go nazwać ich drogowskazem. 

 

Potem warto ustalić plan konferencji. W pierwszej kolejności warto przede wszystkim oszacować liczbę zaproszonych gości i prelegentów. Nie bez znaczenia jest również ustawienie stołów w sali konferencyjnej czy też bankietowej. Czasem wystarczą jedynie wygodne krzesła, jednak w niektórych przypadkach konieczne będzie zaopatrzenie się w stołu.

 

Warto również dokładnie przemyśleć kwestię motywu przewodniego spotkania. Ma to być szkolenie, prezentacja nowych produktów firmy, a może oficjalny bankiet firmowy? W przypadku wydarzeń 

o charakterze szkoleniowym warto przede wszystkim zastanowić się nad tym, jakie tematy chcesz poruszyć.

 

Kluczem do sukcesu jest również zaproszenie prelegentów, którzy wygłoszą ciekawe prelekcje na tematy wpisujące się w cel konferencji. Bardzo ważne jest to, aby dobrze zaplanować każde z wystąpień - dzięki temu zdecydowanie łatwiej będzie oszacować Ci, jak długo będzie trwał event. 

W niektórych przypadkach warto rozważyć rozłożenie go np. na 2 dni - przesyt wiedzy może być męczący dla uczestników.

 

Nie obejdzie się również bez określenia budżetu. Warto mieć na uwadze to, że organizacja konferencji biznesowej z rozmachem często wymaga dużych nakładów finansowych. W grę wchodzi nie tylko wynajem sali konferencyjnej, ale też m.in. catering, materiały promocyjne, wynagrodzenie dla prelegentów i wiele innych kwestii. Dobrym rozwiązaniem może być wprowadzenie płatnych biletów na wydarzenie bądź też poszukiwania sponsora. Im większy budżet do dyspozycji, tym więcej atrakcji można zaplanować dla gości. 

 

Bardzo istotne jest również ustalenie terminu. Oczywiście nie sposób wybrać daty, która będzie odpowiadała wszystkim potencjalnym uczestnikom, gościom czy prelegentom, dlatego też można wybrać ją na podstawie wolnych terminów oferowanych przez najlepsze dedykowane obiekty, takie jak np. centra konferencyjne.

 

Jeśli w grę wchodzi kilkudniowe konferencje Warszawa, warto również pomyśleć o kwestii zakwaterowania. Wygodnym rozwiązaniem jest organizacja eventu w eleganckim hotelu, który jednocześnie wyposażony jest w nowoczesne sale konferencyjne i bankietowe. Dzięki temu goście nie muszą przemieszczać się między jedną lokalizacją a drugą, co gwarantuje oszczędność czasu 

i nerwów.

 

Jak wybrać odpowiednią salę konferencyjną do organizacji eventu biznesowego?

Jednym z najważniejszych czynników, jakie warto wziąć pod uwagę przy wyborze sali konferencyjnej jest jej lokalizacja. Odpowiednio wybrana znacząco wpływa na komfort uczestników, jak również dostępność wydarzenia, a w konsekwencji - jego sukces.

 

Kluczem do sukcesu jest to, aby wybrany obiekt być łatwo dostępny dla wszystkich - gości, prelegentów, sponsorów czy też organizatorów. Sala konferencyjna powinna znajdować się w pobliżu miejskich węzłów komunikacyjnych, głównych dróg krajowych, a jeśli w evencie uczestniczą osoby 

z zagranicy, dobrym rozwiązaniem może być np. hotel w pobliżu lotniska. 

 

Warto zwrócić szczególną uwagę na dostępność komunikacji publicznej w pobliżu sali. Łatwy i szybki dostęp do tramwajów czy autobusów może znacząco ułatwić dotarcie zaproszonym gościom na miejsce wydarzenia. Koniecznie sprawdź również liczbę dostępnych miejsc parkingowych - większość uczestników konferencji dociera na nią własnym samochodem. Nie warto ryzykować sytuacji, w której większość z nich bezskutecznie będzie szukać wolnego miejsca postojowego.

 

Bardzo istotna jest również pojemność sali konferencyjnej. Powinna być ona dobrana do liczby uczestników. Zbyt duże pomieszczenie może sprawić, że atmosfera będzie nadmiernie rozproszona, 

a wydarzenie straci na swojej dynamice. Zbyt mała natomiast może prowadzić do uczucia przytłoczenia czy też dyskomfortu, jak również utrudniać komunikację.

 

Należy także zwrócić szczególną uwagę na wyposażenie techniczne sali. Prowadzenie prelekcji bez korzystania z nowoczesnych rozwiązań multimedialnych sprawia, że mocno tracą one na zainteresowaniu. Przed rezerwacją sali warto zatem sprawdzić dostępność m.un. systemów nagłośnienia, szybkiego internetu czy też projektorów. Nie bez znaczenia jest również klimatyzacja 

czy możliwość skorzystania z tłumaczeń symultanicznych - kluczowych dla powodzenia międzynarodowych eventów.

 

Artykuł sponsorowany.


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.