zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Eleni Panagiotopoulou z SOFTSWISS wyróżniona tytułem Best AML Professional 2025

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas gali Global Regulatory Awards 2025.

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

4-dniowy tydzień pracy traci zwolenników - 6 na 10 pracowników obawia się spadku pensji

Mniej Polaków niż przed rokiem popiera 4 dniowy tydzień pracy. Obecnie to dwóch na trzech (61%), przeciwnych jest jeden na pięciu (21%). Jednocześnie aż 65% obawia się obniżenia wynagrodzenia przy takim modelu.

Nie zmieniaj siebie - zmień pracę!

 

Czujesz, że ścieżka zawodowa, którą wybrałeś nie do końca odpowiada Twoim zainteresowaniom? A może lubisz swój zawód, ale nie możesz odnaleźć się w swoim miejscu zatrudnienia? Chciałbyś coś zmienić, jednak kompletnie nie wiesz jak się za to zabrać? Przyjdź 23 października do Hali Stulecia na targi Career EXPO i odkryj czekające na Ciebie możliwości!

 

 

 

Najtrudniejszy pierwszy krok

 

W pracy spędzamy połowę swojego życia, a jednak wciąż wielu z nas traktuje ją wyłącznie jako przykry obowiązek. Warto znaleźć zajęcie, które oprócz pieniędzy da nam także satysfakcję, poczucie spełnienia i zwyczajną radość. Doskonałym miejscem na postawienie pierwszego kroku w zawodowej podróży są targi pracy Career EXPO. Podczas każdej edycji odwiedza je około 5000 uczestników, gotowych na spotkanie z przedstawicielami niemal 80 największych firm z Wrocławia i całego regionu. Najbliższa edycja targów odbędzie się już

23 października we wrocławskiej Hali Stulecia, a wśród wystawców znajdą się największe

i najprężniej rozwijające się firmy, jak na przykład Hasco-Lek, 3M, Voss Automotive czy Bosh.

 

Daj się poznać

 

 

Targi to nie tylko świetna okazja, by spotkać rekruterów największych firm w Polsce, ale także możliwość bezpośredniego zaprezentowania się przyszłemu pracodawcy. Organizatorzy już po raz kolejny umożliwiają uczestnikom interakcję z wystawcami w Strefie Szybkiej Rekrutacji. Jak to działa? Osoby zainteresowane pracą w wybranej przez siebie firmie mogą zarejestrować się na stronie www.careerexpo.pl i po uzupełnieniu swojego profilu, umówić się na spotkanie z rekruterem bezpośrednio na targach. Takie rozwiązanie zdecydowanie skraca czas przeznaczony na procesy rekrutacyjne i pozwala kandydatom szybko otrzymać cenną informację zwrotną.

 

Rozwijaj swoje talenty

 

Organizatorzy przygotowali dla swoich uczestników bogatą ofertę bezpłatnych szkoleń, wśród których znajdziemy np. warsztaty z e-marketingu kreatywnego czy rozmów kwalifikacyjnych w języku angielskim. Poszukujący pracy będą mieli także możliwość zrobienia profesjonalnego zdjęcia do zawodowego portfolio oraz skonsultowania swojego CV ze specjalistami z portalu Infopraca.pl. Nie zabraknie także atrakcji na scenie głównej - nadchodzącą edycję targów odwiedzi m.in.  Łukasz Kielban, twórca bloga “Czas gentlemanów' i autor książki “Mężczyzna z klasą', który opowie o tym,

jak zrobić dobre pierwsze wrażenie podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

 

Aby skorzystać ze wszystkich przygotowanych atrakcji wystarczy zarejestrować się na stronie http://www.careerexpo.pl/ i zapisać na wybrane przez siebie aktywności. Wejściówką na targi jest bezpłatny bilet wstępu, który po rejestracji pojawi się w profilu uczestnika.


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.