zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Eleni Panagiotopoulou z SOFTSWISS wyróżniona tytułem Best AML Professional 2025

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas gali Global Regulatory Awards 2025.

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

4-dniowy tydzień pracy traci zwolenników - 6 na 10 pracowników obawia się spadku pensji

Mniej Polaków niż przed rokiem popiera 4 dniowy tydzień pracy. Obecnie to dwóch na trzech (61%), przeciwnych jest jeden na pięciu (21%). Jednocześnie aż 65% obawia się obniżenia wynagrodzenia przy takim modelu.

Open Space Technology (OST)- Poznaj metodę inną niż wszystkie!

 

 

Jak można wykorzystać dobrą energię i atmosferę przerw na kawę, aby uczestnicy aktywnie angażowali się w pracę i osiągali wyniki? Jak to zrobić w czasie krótszym niż rok?

 

Takie pytania zadał sobie w 1983 roku Amerykanin Harrison Owen, kiedy od uczestników konferencji zorganizowanej na 250 osób usłyszał, że najbardziej przydatną częścią spotkania były właśnie… przerwy na kawę!

 

To kulisy powstania metody Open Space Technology, w której uczestnicy tworzą program konferencji i jego zawartość dopiero podczas trwania wydarzenia. Sami proponują tematy
i angażują się w najbardziej interesujące ich zespoły robocze, które wybierają w trakcie.

 

Nie 'tylko' metoda

 

OST to przede wszystkim przestrzeń do współpracy w grupie, wykorzystania energii, doświadczenia, poglądów, opinii, które mają służyć rozwiązaniu przedstawionego problemu lub dotyczyć interesującego nas tematu. Proces samoorganizacji grupy sprawdza się, gdy:

  • Poszukujemy nowych i efektywnych rozwiązań
  • Nie znajdujemy odpowiedzi na aktualne problemy
  • Opracowanie tematu wymaga zaangażowania w dyskusję większej ilości osób
  • Chcemy do tematu podejść kompleksowo.

To wszystko odbywa się w oparciu o cztery zasady i jedno prawo Dwóch Stóp.

  • Obecni tu ludzie, to właściwi ludzie- nie myślimy o tych, których nie ma, pracujemy, rozmawiamy z ludźmi, którzy są tu i teraz
  • Cokolwiek się tu wydarzy, to jedyne, co mogło się wydarzyć- koncentrujemy się na tym, co w danym momencie jest dla nas ważne, wykorzystujemy możliwości
  • Wszystko zaczyna się wtedy, gdy czas dojrzeje- twórcze rozwiązania są niezależne od czasu, w spokoju wchodzimy w rytm pracy grupy
  • Co się nie skończyło- trwa, jeśli coś jest skończone przechodzimy do innego tematu, jeśli wymaga kontynuacji umawiamy się na pracę w innym czasie lub miejscu
  • Udajemy się tam, gdzie czegoś się nauczymy albo coś twórczego wniesiemy, ponieważ nie chcemy obniżać poziomu energii w grupie, w której się nudzimy.

Zapraszamy na Śląski HR!

 

Metoda Open Space Technology daje przestrzeń do powstania wielu ciekawych pomysłów
i zawiązania interesujących znajomości branżowych. To dobre założenie, by w taki sposób spotkać się również na Śląskim HR http://slaskihr.pl - projekcie grupy HR Masters i portalu HRPolska.pl

 

Już po raz kolejny tworzymy miejsce współpracy między biznesem, HR i środowiskiem branżowym. W ten sposób powstało wiele ciekawych projektów, nie tylko na Śląsku. Na nasze spotkanie przychodzą stali uczestnicy, a wiele znajomości trwa do dziś.

 

To spotkanie dla tych, którym się chce - myśleć, dyskutować, tworzyć i działać!

 

Zapraszamy 7 grudnia na Śląski HR- od projektu do efektu.

Miejsce: CKS MROWISKO, Gliwice.

Do zobaczenia!


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.