zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

IT Picnic SOFTSWISS w Warszawie: 400 uczestników, inspirujące Tech Talks i networking

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia – LinkedIn. Format edutainment, łączący naukę z rozrywką, spotkał się z bardzo dobrym odbiorem: uczestnicy docenili zarówno przyjazną atmosferę, jak i praktyczne wskazówki ekspertów.

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na rynku globalnie brakuje 4,8 mln takich specjalistów. Równolegle branża IT przechodzi transformację dzięki technologiom low-code i no-code – w tym roku aż 70% nowych aplikacji ma powstać w oparciu o te rozwiązania, czyli niewymagające specjalistycznej wiedzy progamistycznej. Więcej o trendach rynku pracy IT w opublikowanym dziś raporcie ManpowerGroup „IT World of Work 2025 Outlook”.

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie. Sytuację komplikuje brak zaufania do przełożonych, na który wskazuje aż 29% pracowników w Polsce. W takiej atmosferze niepewność dotycząca przyszłości zawodowej dotyka blisko jednej trzeciej zatrudnionych. Więcej w analizie przygotowanej przez ManpowerGroup.

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację poza miejscem pracy

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long learning, jest kluczowa w dzisiejszych, dynamicznie zmieniających się czasach. Rozwój osobisty nie powinien zatem kończyć się wraz z zakończeniem edukacji czy wyjściem z pracy. Tymczasem jak wynika z najnowszego badania Hays Poland, zaledwie połowa specjalistów i menedżerów podejmuje się dodatkowej edukacji formalnej lub zorganizowanej.

"Sięgaj dalej. Scenariusze szkoleń biznesowych"

Autorzy: Patrycja Korpacka i Andrzej Zdanowski

Data premiery: 24 listopad 2015 r.

ISBN: 978-83-63566-58-6

Wydawnictwo Słowa i Myśli

 

Pierwsza książka odkrywająca tajemnice warsztatu szkoleniowego!

Zasada nr 1 - Minimum teorii, maksimum treści

 

"Sięgaj dalej. Scenariusze szkoleń biznesowych" to dwa szczegółowe scenariusze, które zawierają łącznie 70 gotowych i sprawdzonych ćwiczeń. To w sumie prawie 29 godzin ćwiczeń, a łączny czas trwania modułów wynosi ponad 41 godzin.

 

 

Książka dedykowana jest osobom pracującym w sprzedaży, obsłudze klienta, występującym publicznie i dbających o swój wizerunek. Kierujemy ją również do menadżerów. Korzystając
z wybranych modułów i ćwiczeń zawartych w książce, będą mogli pracować nad konkretnymi umiejętnościami, aby w pełni wykorzystać potencjał swojego zespołu. A przecież po to głównie się szkolimy, aby sięgać dalej.

 

Książka to kopalnia wiedzy, jak merytorycznie i ciekawie przygotować profesjonalne szkolenie. Znajdziesz w niej konkretne i praktyczne sytuacje z sali szkoleniowej. "Sięgaj dalej" to pierwsza tak praktyczna pozycja na rynku, w której autorzy dzielą się tajemnicą swojego warsztatu. Przedstawione scenariusze i ćwiczenia w niej prezentowane są w pełni przez nich sprawdzone.

 

Książka to gotowe scenariusze kilkudniowego cyklu warsztatowego, podzielonego na poszczególne tematy: obsługa klienta, techniki sprzedaży, autoprezentacja i wystąpienia publiczne. Obszerna baza praktycznych ćwiczeń to doskonałe narzędzie, które realnie zwiększy efektywność uczestników Twoich warsztatów. Zawiera ona również opisy naszych doświadczeń, możliwe pytania grupy, a także najczęstsze błędy pojawiające się w trakcie sesji szkoleniowych. Sukces gwarantuje odpowiednie przygotowanie, dlatego nie zwlekaj ani chwili, zanurz się w lekturze i działaj! 

 

Sięgaj dalej - dla siebie lub swoich pracowników. Powodzenia!

 

 


 

 

Wydawnictwo Słowa i Myśli powstało w odpowiedzi na niezwykle duże zainteresowanie Czytelników zagadnieniami współczesnego świata. Publikujemy książki o tematyce biznesowo-gospodarczej, jak również pozycje z pogranicza psychologii. Adresatami naszych publikacji są m.in.: menadżerowie, właściciele firm, specjaliści w zakresie sprzedaży, marketingu, trenerzy biznesu, ale także wszyscy ciekawi nowych, inspirujących spojrzeń na ekonomię i biznes. Chcemy inspirować, wzbudzać zainteresowanie światem oraz zachęcać do dyskusji. Więcej na stronie: www.slowaimysli.pl

 

O autorach

 

Patrycja Korpacka - certyfikowany coach i trener biznesu, psycholog, doradca. Współtwórca licznych projektów szkoleniowych, coachingowych i sprzedażowych. Trener freelancer współpracujący z licznymi firmami szkoleniowymi w Polsce. Specjalizuje się w tematach dotyczących m.in. psychologii sprzedaży, coachingu, zarządzania zasobami ludzkimi, umiejętności menedżerskich, komunikacji interpersonalnej, negocjacji, asertywności, umiejętności trenerskich oraz profesjonalnej prezentacji. Wykładowca w WSPiA w Lublinie, prowadząca zajęcia dla słuchaczy studiów podyplomowych "Trener Biznesu" realizowanych przez zaprzyjaźniony
i inspirujący Europejski Instytut Psychologii Biznesu.

 

Andrzej Zdanowski - trener, coach, praktyk biznesu. Certyfikowany "Trener zmian". Od kilkunastu lat tworzy
i prowadzi zespoły zadaniowe. Kilkukrotnie nagradzany za wysoką efektywność realizowanych projektów. Autor poradnika "Typologia osobowości w praktyce" i artykułów z zakresu rozwoju osobistego, sprzedaży i zarządzania. Prowadzi autorskie warsztaty "Sprzedaż produktów luksusowych i marek premium". Specjalizuje się
w szkoleniach doskonalących kwalifikacje sprzedawców i kadry menedżerskiej. Stawia na praktykę i kształtowanie konkretnych umiejętności, wychodząc z założenia, że sama wiedza nie wystarczy do osiągnięcia założonego celu.


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.