zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

4-dniowy tydzień pracy traci zwolenników - 6 na 10 pracowników obawia się spadku pensji

Mniej Polaków niż przed rokiem popiera 4 dniowy tydzień pracy. Obecnie to dwóch na trzech (61%), przeciwnych jest jeden na pięciu (21%). Jednocześnie aż 65% obawia się obniżenia wynagrodzenia przy takim modelu.

38 proc. przedstawicieli pokolenia Z pracuje w kilku miejscach jednocześnie. Co trzeci pracodawca ocenia to rozwiązanie negatywnie

Osobom z pokolenia Z stereotypowo przypisuje się lenistwo i brak zaradności, które rzekomo mają wpływać na ich kariery zawodowe. Tymczasem jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, Zetki chętnie korzystają z wieloetatowości, czyli pracy w kilku miejscach jednocześnie. Tym samym dążą do większej niezależności finansowej, zdobycia różnorodnego doświadczenia czy nawet lepszego wykorzystania swojego czasu.

SOFTSWISS wspiera Światowy Dzień Środowiska - nowe inicjatywy na rzecz zrównoważonego rozwoju

 

 

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, stawia kolejny krok na drodze do promowania świadomej kultury pracy. Z okazji Światowego Dnia Środowiska, przypadającego latem 2025 roku, firma zainicjowała dwie wewnętrzne inicjatywy o charakterze ekologicznym. Tegoroczne działania łączą koncepcje inteligentnej konsumpcji oraz zrównoważonego rozwoju, angażując partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu.

 

Pierwsza inicjatywa, EcoMiles Challenge, rozpoczyna się 5 czerwca i potrwa aż do 31 sierpnia.

Celem wyzwania jest ograniczenie korzystania z samochodów i co za tym idzie - zmniejszenie zanieczyszczenia powietrza. Pracownicy są zachęcani do wybierania spacerów lub jazdy na rowerze jako alternatywy dla codziennego poruszania się autem. Uczestnicy mogą śledzić swoje postępy

w dedykowanej aplikacji, rywalizując o pokonanie najdłuższego dystansu w ciągu trzech miesięcy. Inicjatywa promuje zdrowe i bardziej zrównoważone nawyki związane z dojazdem do pracy,

a dodatkową motywacją są nagrody dla najbardziej wytrwałych.

 

Równolegle prowadzona jest inicjatywa Swap Day, zainaugurowana wydarzeniem Swap Party w dniu 5 czerwca. Przez kolejny tydzień, do 13 czerwca włącznie, pracownicy mogą przynosić książki, ubrania i gry planszowe, z których już nie korzystają. Przedmioty, które nie znajdą nowego właściciela, zostaną poddane odpowiedzialnemu recyklingowi lub przekazane lokalnym projektom wymiany książek.

 

 

- Na pierwszy rzut oka te inicjatywy mogą wydawać się niewielkie, zwłaszcza w kontekście globalnych wyzwań środowiskowych. Jednak zrównoważony rozwój to nie kampania - to sposób myślenia. Przypominając naszym pracownikom, że mogą przyczyniać się do inteligentnej konsumpcji i redukcji emisji, wyznaczamy kierunek ku bardziej zrównoważonym społecznościom lokalnym - mówi Valentina Bagniya, CMO w SOFTSWISS. - Takie podejście odzwierciedla nasze przekonanie, że trwała zmiana zaczyna się od codziennych decyzji. Jesteśmy dumni, że nasz zespół przekłada wartości na konkretne działania.

 

To nie pierwszy raz, kiedy SOFTSWISS angażuje się Światowy Dzień Ochrony Środowiska. W 2024 roku ponad 20 pracowników centrów rozwoju partnera oraz ich rodziny posadziło w warszawskim parku Morskie Oko ponad 800 drzew, krzewów i kwiatów.

 

W ramach bieżących działań ESG marka niedawno wspierała schroniska dla zwierząt z okazji Międzynarodowego Dnia Zwierząt 2025, w tym Fundację Azylu pod Psim Aniołem w Warszawie i Schronisko dla Zwierząt w Poznaniu.

 

O SOFTSWISS

SOFTSWISS to międzynarodowa marka technologiczna, która w 2024 roku obchodziła 15-lecie działalności. W 2013 roku firma jako pierwsza w branży iGaming wprowadziła obsługę kryptowalut. Główne partnerskie centra rozwoju znajdują się w Warszawie i Poznaniu, a łączna liczba pracowników, w tym pracowników zdalnych, przekracza 2000 osób.

 

Materiał partnera.

 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.