zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

IT: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale część z nich redukuje zatrudnienie w odpowiedzi na wyzwania ekonomiczne i automatyzację. Zastosowanie sztucznej inteligencji utrudnia wejście do branży juniorom ale specjaliści od cyberbezpieczeństwa, chmury i danych mogą liczyć na bardzo dobre warunki do zmiany pracy.

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji i biotechnologii

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To dobra informacja dla osób, które chcą pracować w takich organizacjach, z kolei dla firm to zapowiedź, że będą musiały bardziej rywalizować o nowe ręce do pracy.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

                Chatboty, self service? Nie wszyscy znają znaczenia tych słów. Tymczasem są to terminy

z którymi obcujemy na co dzień. Wspomniane chatboty kierują sklepami internetowymi i  udzielają wszystkich wymaganych informacji, podczas wirtualnej rozmowy z konsultantem. Dzięki temu firmy mogą szybko i efektywnie identyfikować klientów, którzy doświadczają zakupowych problemów Biura obsługi w dużej części zostały zastąpione automatycznymi konsultantami, a człowiek powoli staje się tam tylko dodatkową opcją. Szacuje się, że systemy oparte o sztuczną inteligencję pomagają skrócić czas obsługi nawet pięciokrotnie. Wirtualni doradcy popełniają też mniej błędów podczas odpowiadania na zapytania klientów i mogą prowadzić proaktywne interakcje z klientem. Dobrze działająca obsługa klienta jest jednym z kluczowych czynników pozwalającym firmom osiągnąć przewagę konkurencyjną i finansowy sukces.

              

W związku z tym:

Polski Instytut Rozwoju Biznesu chciałby serdecznie zaprosić na konferencje:

 

Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta

 

Konferencja odbędzie się 10 kwietnia 2019 roku w Warszawie.

 

 

 

Link do wydarzenia: http://pirbinstytut.pl/index.php/ai

 

Prelekcje podczas wydarzenia poprowadzą m.in.:

 

- Marta Zięba-Szklarska - Dyrektor ds. Rozwoju w Europejskiej Federacji Doradców Finansowych
'Future in finance services. Co zrobisz gdy stracisz pracę przez Roboty - śmierć i narodziny nowej kariery zawodowej."
(Wraz z zakończeniem głównych aspektów regulacji rynku finansowego, otwiera się przestrzeń, dla banków i innych instytucji finansowych, do dalszego rozwoju. A co z pracującymi tu ludźmi, ich ogromną wiedzą oraz kwalifikacjami? Co w dobie zanikania zapotrzebowania na usługi finansowe dostarczane przez specjalistów, pośredników i doradców finansowych? Kto przetrwa, a kto zmieni swoją profesję? Co robić i jak myśleć by dostosować się do zmieniającego się rynku?)
- Tomasz Witt - Menadżer Obsługi Multikanałowej - Santander Bank Polska S.A. Wraz z Patrykiem Goździkiem - Team Leaderem Zespołu Doradców Klienta - Santander Bank Polska S.A.


'Technologie biometryczne w bankowości'
(- Czym jest Biometria?
- Czy Biometria może budować biznes?
- Czy Biometria to kolejny gadżet?
- Czy Biometria to przyszłość?)
- Iwona Muskalska- Direct Interactions Chapter, Customer Experience Centre of Expertise, ING Bank    Śląski
- dr inż. Olga Sobolewska- Katedra Systemów Zarządzania, Wydział Zarządzania, Politechnika Warszawska
"Gdzieś musi być lepiej" czyli cierpienia optymalizacji
(Prelegentka przedstawi ewolucję rozwiązań wspierających zarzadzanie organizacjami, a także  zastanowi się nad rozwiązaniami aktualnie stosowanymi w organizacjach.
Poruszane w trakcie wystąpienia zagadnienia:
- optymalizacja pracy i kosztów
- metody optymalizacji i rozwiązania IT wspierające zarządzanie organizacją
- wiedza w zarządzaniu
- współczesne trendy w rozwoju ICT na podstawie Gartner’s Hype Cycle 2019
- pytanie - co dalej - inteligencja sztuczna vs. Naturalna)
- Wojciech Ogórek- Starszy Architekt, Pion Tech / Departament Architektury i Strategii IT, ING Bank Śląski
"AI w Banku ING"
(Po krótkim wstępie - co w ogóle rozumiemy pod pojęciem AI w ING, pokazane będą dwie grupy tematów:
1.Fundamenty - czyli w jaki sposób promujemy i budujemy środowisko w którym rozwiązania bazujące na takich "technologiach"/"trendach" jak Sztuczna Inteligencja mogą w łatwy sposób powstawać i być rozwijane (będzie trochę o organizacji, podwoziu technologicznym, zarządzaniu backlog-iem spraw AI itd…)
2.Zastosowania - czyli dość zgrubnie (niestety czas L ) o tym gdzie w Banku i do rozwiązywania jakich problemów używamy mechanizmów które można określić mianem Sztucznej Inteligencji.)
-
Magdalena Żyta-Wójcik- IT Architect, ING Bank Śląski
'Od chatbotów do wirtualnego asystenta - jak chatboty wpływają na Twoje procesy'
(- Jak skutecznie wdrażać rozwiązania wykorzystujące AI
- Jak zbudować zespół chatbotowy
- Jakie wyzwania stoją przed wdrażającymi chatboty.)


Podczas konferencji poruszane będą następujące zagadnienia:

 

  • komunikacja czatowa i telefoniczna
  • chatboty
  • self service
  • optymalizacja kosztów i pracy
  • analiza i rozpoznawanie mowy
  • wirtualni asystenci
  • bezpieczeństwo danych
  • aspekty prawne

 

                Naszą grupą docelową są przedstawiciele instytucji finansowych, firm ubezpieczeniowych, operatorów telekomunikacyjnych, zakładów produkcyjnych i przemysłowych, działów e-commerce  oraz portali internetowych. Dla wyżej wymienionych osób udział jest bezpłatny!

 

Link do rejestracji:

http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-ai

 

Do zobaczenia!

 

Aby być na bieżąco zapraszamy do śledzenia Nas:

 

Facebook

Instagram

 

Kontakt z organizatorem:

Klaudia Moćko
Młodszy specjalista ds. organizacji konferencji
mobile: +48/531 643 428
e-mail: klaudia.mocko@pirbinstytut.pl

 

 


 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.