zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

IT: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale część z nich redukuje zatrudnienie w odpowiedzi na wyzwania ekonomiczne i automatyzację. Zastosowanie sztucznej inteligencji utrudnia wejście do branży juniorom ale specjaliści od cyberbezpieczeństwa, chmury i danych mogą liczyć na bardzo dobre warunki do zmiany pracy.

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji i biotechnologii

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To dobra informacja dla osób, które chcą pracować w takich organizacjach, z kolei dla firm to zapowiedź, że będą musiały bardziej rywalizować o nowe ręce do pracy.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

46 proc. pracowników z pokolenia Z doświadczyło wypalenia zawodowego

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na rynku pracy. Jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, pomimo stosunkowo krótkiego doświadczenia zawodowego, wypalenie jest zjawiskiem powszechnym wśród młodych profesjonalistów. Aż 46 proc. osób z pokolenia Z przyznaje, że doświadczyło go już w swojej karierze. Wśród możliwych powodów eksperci wymieniają dużą presję, z jaką mierzą się młodzi.

Uczciwi zyskują znacznie więcej
- XXVII edycja programu Przedsiębiorstwo Fair Play

 

Podejmowanie właściwych decyzji i wyborów biznesowych staje się coraz trudniejsze.
W obliczu szybko zmieniającego się świata, walczących ze sobą sił politycznych i nowych uwarunkowań prawnych łatwo o błąd. Nie jeden przedsiębiorca przekonał się, że bez współpracy opartej na odpowiednich wartościach, szacunku, zaufaniu i przestrzeganiu ustalonych zasad sukcesy mogą okazać się wyjątkowo krótkotrwałe. Program Przedsiębiorstwo Fair Play od ponad 26 lat zachęca polskie przedsiębiorstwa do codziennego stosowania uczciwych norm postępowania w utrzymywanych przez firmy relacjach.
Etyka w biznesie to sprawdzony sposób na budowanie trwałej i silnej pozycji firmy.

Czy Twoja firma jest fair play?

Już po raz 27. organizatorzy zapraszają firmy z całej Polski do dołączenia do społeczności Przedsiębiorstw Fair Play i potwierdzenia, że uczciwość jest wartością przewodnią w przedsiębiorstwie. Deklaracje zgłoszeniowe można przesyłać za pomocą elektronicznego formularza . Warunkiem uczestnictwa jest prowadzenie działalności gospodarczej od co najmniej roku kalendarzowego, poprzedzającego tegoroczną edycję oraz posiadanie siedziby w Polsce. Zgłoszenia mogą wysyłać wszystkie przedsiębiorstwa niezależnie od branży i formy prawnej.

Po przesłaniu deklaracji zgłoszeniowej przedsiębiorstwo przystępuje do wypełnienia elektronicznej ankiety, w której wskazuje najważniejsze informacje dotyczące swojej działalności. W pierwszym etapie oceniana jest kondycja przedsiębiorstwa na podstawie wypełnionej przez nie ankiety. Następnie, w firmach zakwalifikowanych do II etapu, odbywają się wizyty audytorów, którzy weryfikują prawdziwość danych zawartych w ankietach. Jesienią Kapituła Programu podejmie decyzje o przyznaniu poszczególnych nagród. Każdą edycję programu kończy Wielka Gala Finałowa, podczas której następuje uroczyste ogłoszenie wyników.

Przewaga Laureatów na tle innych firm

Otrzymując Certyfikat Przedsiębiorstwo Fair Play firmy zyskują prestiżowe wyróżnienie. To jeden
z nielicznych certyfikatów, które przyznawane są w oparciu o dogłębną weryfikację uczestników. Jego uzyskanie stanowi znaczący argument w walce konkurencyjnej i daje przewagę w przetargach
i konkursach ofertowych. Oprócz certyfikatu najlepsze firmy danej edycji otrzymują nagrodę główną programu Statuetkę Przedsiębiorstwo Fair Play. W programie przyznawane są także inne nagrody oraz wyróżnienia w kategoriach takich jak ekologia czy innowacyjność.

Przedsiębiorstwa Fair Play wykorzystują logo programu w promocji swojej firmy, dając innym czytelny komunikat, że przedsiębiorstwo działa uczciwie. Używanie go pomaga im wzmocnić zaufanie nie tylko ze strony klientów, ale też dostawców, inwestorów czy potencjalnych pracowników. Jednocześnie konstrukcja programu Przedsiębiorstwo Fair Play i zakres jego działania pomaga w planowaniu strategicznym, zarządzaniu zespołem, wprowadzaniu wielu korzystnych zmian w działalności firmy
i dostosowywaniu jej do wymagań rynku.

Społeczność, którą łączą te same wartości

Na przestrzeni 26 lat certyfikat został przyznany ponad 3 100 firmom, w tym zarówno dużym przedsiębiorstwom, jak i tym mniejszym, działającym na lokalnych rynkach. Łącznie do programu napłynęło dotychczas ponad 12 000 zgłoszeń. Grono Laureatów programu tworzy silną społeczność, która daje możliwość nawiązania nowych i korzystnych kontaktów biznesowych. Organizowana na koniec każdej edycji gala gromadzi uczestników, partnerów i organizatorów programu, a także przedstawicieli władz państwowych, samorządowych, organizacji z otoczenia biznesu oraz mediów.
To znane, lubiane i cenione przez biznes wydarzenie stanowi doskonałą przestrzeń do dyskusji, wymiany doświadczeń i integracji środowiska oraz nawiązania nowych kontaktów.

Wsparcie ze strony Marszałków Województw

Program Przedsiębiorstwo Fair Play cieszy się mocnym poparciem władz regionalnych. Jest ono dla Laureatów programu ważnym sygnałem, że sposób w jaki rozwijają swoje firmy jest istotny i zdobywa uznanie wśród innych. Uczciwe, stale rozwijające się firmy to wielka korzyść dla otoczenia. Są one siłą napędową swojego regionu - zapewniają miejsca pracy czy wpływy do budżetu gminy lub miasta.
Nic więc dziwnego, że po raz kolejny program swoim patronatem obejmują Marszałkowie większości województw. Certyfikat dzięki tak szerokiemu poparciu staje się wyraźną rekomendacją, że
z Przedsiębiorstwami Fair Play warto współpracować. Patronatu honorowego udzielili dotychczas:

Szczegółowe zasady programu Przedsiębiorstwo Fair Play 2024

Aktualne informacje na temat programu Przedsiębiorstwo Fair Play i udziału w certyfikacji uzyskać można kontaktując się z biurem pod numerem 22 630 98 02 lub na stronie www.fairplay.pl

Organizatorem programu jest Fundacja Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym - jeden z pierwszych w Polsce niezależnych instytutów badawczych i polskich think tank. Program Przedsiębiorstwo Fair Play jest afiliowany przy Krajowej Izbie Gospodarczej.

Materiał partnera.


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.