zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

IT Picnic SOFTSWISS w Warszawie: 400 uczestników, inspirujące Tech Talks i networking

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia – LinkedIn. Format edutainment, łączący naukę z rozrywką, spotkał się z bardzo dobrym odbiorem: uczestnicy docenili zarówno przyjazną atmosferę, jak i praktyczne wskazówki ekspertów.

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na rynku globalnie brakuje 4,8 mln takich specjalistów. Równolegle branża IT przechodzi transformację dzięki technologiom low-code i no-code – w tym roku aż 70% nowych aplikacji ma powstać w oparciu o te rozwiązania, czyli niewymagające specjalistycznej wiedzy progamistycznej. Więcej o trendach rynku pracy IT w opublikowanym dziś raporcie ManpowerGroup „IT World of Work 2025 Outlook”.

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie. Sytuację komplikuje brak zaufania do przełożonych, na który wskazuje aż 29% pracowników w Polsce. W takiej atmosferze niepewność dotycząca przyszłości zawodowej dotyka blisko jednej trzeciej zatrudnionych. Więcej w analizie przygotowanej przez ManpowerGroup.

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację poza miejscem pracy

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long learning, jest kluczowa w dzisiejszych, dynamicznie zmieniających się czasach. Rozwój osobisty nie powinien zatem kończyć się wraz z zakończeniem edukacji czy wyjściem z pracy. Tymczasem jak wynika z najnowszego badania Hays Poland, zaledwie połowa specjalistów i menedżerów podejmuje się dodatkowej edukacji formalnej lub zorganizowanej.

 

XI edycja konferencji HRcamp

 

Już 17 października odbędzie się największa konferencja HR w Polsce. To XI edycja kultowej konferencji HRcamp, organizowanej przez Employer Branding Institute. Świetna okazja do zdobycia inspiracji dla swoich działań i podzielenia się doświadczeniem z autorytetami i profesjonalistami z branży HR i Employer Brandingu.

 

HRcamp to największa konferencja branżowa w Polsce, gromadząca co roku ponad 400 uczestników. To przede wszystkim szansa na spotkanie autorytetów branży HR i employer brandingu z międzynarodowych oraz polskich organizacji.

 

Konferencja skierowana jest do specjalistów działów HR, EB, marketingu, działów szkoleń i rozwoju oraz dyrektorów, managerów i osób decyzyjnych z polskich i międzynarodowych organizacji.

 

W tym roku gościć będziemy prelegentów

 

z takich firm jak: Unilever, Lidl, OLX, McDonald’s, Talentuno, Capgemini, JYSK, Circle K, Philip Morris International, KFC, mBank, Microsoft, Intel, Santander Consumer Bank, Credit Agricole, AON, Amrest, 7N, Link4, Aviva, Contman. Szczegóły agendy: https://hrcamp.pl/agenda2019/

 

Budowanie doświadczeń. Narzędzia i Innowacje. Dane w HR.


HRcamp od lat charakteryzuje się wysokim poziomem merytorycznym, unikalną tematyką oraz międzynarodową rangą wydarzenia. Całodzienna konferencja została podzielona na 3 bloki tematyczne - Budowanie doświadczeń, Narzędzia i Innowacje, Dane w HR - uwzględniające prelekcje, panele dyskusyjne oraz praktyczne warsztaty.

 

Wizerunek pracodawcy to wypadkowa wielu działań. Od zadbania o procesy rekrutacyjne, przez dostosowanie komunikacji do grup docelowych, do spójnych, zgodnych z wartościami działań wizerunkowo-rekrutacyjnych. Podczas prelekcji w bloku Budowanie doświadczeń zaprezentujemy best practices z zakresu rekrutacji, employer brandingu i wizerunku pracodawcy.

 

Odpowiednie narzędzia to jeden z głównych czynników warunkujących zgrany i dobrze funkcjonujący team. W dzisiejszych czasach innowacje to coś więcej niż nagłówek w artykule HR. Więcej o tym jak utrzymać i rozwijać talenty w organizacji opowiedzą prelegenci w bloku Narzędzia i Innowacje.

 

Podstawa strategii i analityki to jeden z głównych obszarów do opanowania przez entuzjastów employer brandingu. Bez wskaźników nie możemy być przekonani o skuteczności jakichkolwiek działań. W trakcie wystąpień w bloku Dane w HR przekonamy się, że w obszarze HR i EB mamy ich naprawdę dużo!

 

Ponad 10 lat tradycji

 

To już 11 raz, kiedy zapraszamy wszystkich głodnych HRowej wiedzy, kontaktów i inspiracji. Poprzednie edycje miały miejsce w warszawskim Kinie Praha i hotelu Airport Okęcie, natomiast w tym roku spotykamy się w samym sercu Warszawy, na PGE Narodowy.

 

Strona konferencji HRcamp: https://hrcamp.pl/

 

Gala EBstars

 

Same prelekcje i warsztaty to dla nas za mało! Oprócz merytorycznej i praktycznej części konferencji zapraszamy na galę Employer Branding Stars. To najbardziej prestiżowy polski konkurs Employer Branding. W trakcie tegorocznej edycji zaprezentujemy intro do 3 najlepszych case’ów oraz nagrodzimy zwycięzców w każdej z kategorii.

 

O konkursie EBstars: https://employerbrandingstars.pl/




Kontakt:


Oliwia Rybińska

Employer Branding Institute
+48 690 624 710

oliwia.rybinska@ebinstitute.pl

 


Employer Branding Institute jest agencją specjalizującą się w budowaniu wizerunku marki pracodawcy, w oparciu o dane. Powstała w 2011 roku, obecnie jest liderem na rynku, wspierając swoją wiedzą i doświadczeniem ponad 100 dużych pracodawców w strategiach i kampaniach employer branding. Employer Branding Institute jest autorem narzędzi takich jak EBnavi (wyznacza kierunek strategiczny dla działań EB), pepperto (zgrywalizowana platforma do angażowania pracowników), Premium Employer Brand (Badanie marki pracodawcy przez pryzmat marki konsumenckiej, czy pracujebolubie.pl (platforma dająca możliwość zbudowania historii wokół firmy - marki pracodawcy, oczami pracowników i możliwości rekrutowania kandydatów dopasowanych do swojej kultury).


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.