zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

IT Picnic SOFTSWISS w Warszawie: 400 uczestników, inspirujące Tech Talks i networking

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia – LinkedIn. Format edutainment, łączący naukę z rozrywką, spotkał się z bardzo dobrym odbiorem: uczestnicy docenili zarówno przyjazną atmosferę, jak i praktyczne wskazówki ekspertów.

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na rynku globalnie brakuje 4,8 mln takich specjalistów. Równolegle branża IT przechodzi transformację dzięki technologiom low-code i no-code – w tym roku aż 70% nowych aplikacji ma powstać w oparciu o te rozwiązania, czyli niewymagające specjalistycznej wiedzy progamistycznej. Więcej o trendach rynku pracy IT w opublikowanym dziś raporcie ManpowerGroup „IT World of Work 2025 Outlook”.

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie. Sytuację komplikuje brak zaufania do przełożonych, na który wskazuje aż 29% pracowników w Polsce. W takiej atmosferze niepewność dotycząca przyszłości zawodowej dotyka blisko jednej trzeciej zatrudnionych. Więcej w analizie przygotowanej przez ManpowerGroup.

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację poza miejscem pracy

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long learning, jest kluczowa w dzisiejszych, dynamicznie zmieniających się czasach. Rozwój osobisty nie powinien zatem kończyć się wraz z zakończeniem edukacji czy wyjściem z pracy. Tymczasem jak wynika z najnowszego badania Hays Poland, zaledwie połowa specjalistów i menedżerów podejmuje się dodatkowej edukacji formalnej lub zorganizowanej.

XVII ODSŁONA KURSU NA HR - POWRÓT DO NOWEJ "NORMALNOŚCI"

 

 

Po przeszło 430 dniach - na które złożyło się ponad 10 320 dynamicznych i nieprzewidywanych godzin - przyszedł czas na powrót do nowej "normalności" oraz spojrzenie w przyszłość.

Wielu z nas, w ciągu ostatnich miesięcy, zrobiło progres. Inni startują z gorszej pozycji, bo regres w ich przypadku okazał się nieunikniony. Wszystkich łączy jedno - nowy etap pełen wyzwań, w który wchodzą bogaci w doświadczenia i wnioski. 

 

Grupa Progres w 2015 r. wcieliła w życie autorskie wydarzenie - Kurs na HR - ogólnopolski cykl spotkań mający na celu integrację środowisk nauki, biznesu i samorządów. Firma dba o atrakcyjność lokalnych rynków pracy, otwartych dla nowych inwestycji i sprzyjających rozwojowi przedsiębiorstw, pracodawców, a także kandydatów.

 

30 czerwca 2021 (o godz. 9:00) rusza XVII edycja konferencji organizowanej przez Grupę Progres - Kurs na HR. Motywem przewodnim będzie: Powrót do nowej normalności. Co nas czeka i z jakiej pozycji wchodzimy w nową normalność? Na to i wiele innych pytań odpowiedzą prelegenci

i uczestnicy debaty, w której udział wezmą przedstawiciele środowisk biznesowych, naukowych

i samorządowych (połączą się z uczestnikami z wielu miejsc zlokalizowanych w całej Polsce).

 

Wydarzenie - w formie online - stworzy przestrzeń do rozmów o:

  • budowaniu marki pracodawcy w świecie zdalnych pracowników
  • skutecznych zmianach modelu pracy (zdalnie, hybrydowo, home office)
  • motywacji i zaangażowania pracowników w zespołach hybrydowych (zdalni/stacjonarni)
  • potencjale kadrowym osób z niepełnosprawnościami
  • efektywności zespołu opartej na biostrukturze mózgu
  • cyberbezpieczeństwie w pracy

 

W gronie prelegentów znajdują się m.in.

  • Lidia Buksak (Trenerka wystąpień publicznych i medialnych. Autorka książek. Mówczyni. Logopeda medialny. Wykładowca)
  • Anna Urbańska (Master Trener Structogram. Neurocoach. Autorka książek. Wykładowca. Wiceprezes zarządu i partner Instytutu Colina Rose)
  • Adam Wąsik (CEO Pracownia EB)
  • Ula Zając-Pałdyna (Ekspert HR. Trener i wykładowca. Prawnik. Autorka bloga HR na obcasach)

 

Miniona edycja zakończona sukcesem

 

W marcowej edycji - również w formie online - udział wzięło ponad 500 osób i wielu ekspertów - prelegentów i czetników debaty - wśród, których znaleźli się m.in.: Adam Pustelnik (Wiceprezydent Miasta Łodzi), dr Łukasz Fojutowski (Prorektor Collegium Da Vinci), Justyna Kołodziej (Niezależne Zrzeszenie Studentów), Katarzyna Lorenc (Business Center Club), dr hab. Paweł Korzyński (Akademia Leona Koźmińskiego).

Patronami honorowymi wydarzenia byli: Prezydent Miasta Łodzi Hanna Zdanowska, Marszałek Województwa Pomorskiego Mieczysław Struk, Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna, Collegium Da Vinci w Poznaniu.

Partnerami wydarzenia zostali: Element, Newspoint i Press service. 

Więcej informacji nt. wydarzenia dostępnych jest na https://kursnahr.pl/

 

************

 

Grupa Progres

W skład Grupy Kapitałowej Progres wchodzą spółki w całości z polskim kapitałem, z których najstarsza na rynku funkcjonuje od 2002 roku.  Grupa wspiera przedsiębiorstwa w całej Polsce

w zakresie pracy tymczasowej (Progres HR), doradztwa biznesowego i szkoleń (Progres Consulting), rekrutacji stałych (Progres Permanent Recruitment), a także optymalizacji procesów (Progres Advanced Solutions). Rocznie zatrudnia ponad 28 tysięcy pracowników i realizuje 1,5 tysiąca projektów rekrutacyjnych. Posiada kilkadziesiąt oddziałów w Polsce i zagranicą.

 

Biuro prasowe Grupy Progres:

Kamila Tyniec

e-mail: k.tyniec@bepr.pl

kom. +48 500 690 965


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.