zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Iluzja szefów: Pracownicy mniej zaangażowani, niż sądzą menedżerowie

Ponad połowa szefów uważa, że ich ludzie są w pełni zaangażowani, tymczasem tylko 32% pracowników to potwierdza, a 45% przyznaje się do braku motywacji – wynika z dziś opublikowanego raportu Right Management Talent Solutions „The Career Equation: What Attracts Talent Isn’t What Keeps Them”. Badanie pokazuje, że liderzy przeceniają poziom zaangażowania pracowników i nie dostrzegają prawdziwych czynników decydujących o ich lojalności. W Europie wciąż najważniejszym elementem przyciągającym talenty pozostają wynagrodzenie i benefity, ale tym, co ich najbardziej motywuje jest dopasowanie do zespołu i kultury organizacyjnej. Więcej w raporcie.

Pokolenie Z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich szefów

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości – blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w ciągu zaledwie sześciu miesięcy. Choć 76% mężczyzn i 66% kobiet z Gen Z dostrzega w swoich firmach realne możliwości rozwoju kariery, w tym awansu, oczekiwania wobec pracodawców są znacznie wyższe. Aż 36% Zetek nie ufa dziś swoim przełożonym. 

SOFTSWISS po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł Europejskiego Pracodawcy Roku 2025

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku podczas gali SBC Awards Europe 2025. To wyróżnienie podkreśla zaangażowanie firmy w budowanie kultury zorientowanej na pracowników.

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie. Sytuację komplikuje brak zaufania do przełożonych, na który wskazuje aż 29% pracowników w Polsce. W takiej atmosferze niepewność dotycząca przyszłości zawodowej dotyka blisko jednej trzeciej zatrudnionych. Więcej w analizie przygotowanej przez ManpowerGroup.

Zmiany na najwyższych stanowiskach kierowniczych w globalnej strukturze Goodyeara

 

- Chris Delaney nowym prezesem organizacji w regionie Europa, Bliski Wschód i Afryka (EMEA).

- Jean-Claude Kihn, dotychczasowy prezes Goodyeara w regionie EMEA przechodzi na emeryturę.

 

 

Goodyear Tire & Rubber Company informuje o nowej obsadzie kierowniczych stanowisk w dwóch strategicznych jednostkach biznesowych.

 

Chris Delaney objął funkcję prezesa Goodyear w regionie Europa, Bliski Wschód i Afryka (EMEA).

Ze spółką jest związany od 2015 roku i do tej pory kierował biznesem Goodyeara w krajach Azji

i Pacyfiku.

 

Dotychczasowe obowiązki Chrisa Delaney’a w regionie Azji i Pacyfiku, przejął Ryan Patterson.

Od września 2014 roku sprawował on funkcję prezesa organizacji w Ameryce Północnej.

 

Z kolei Scott Rogers przejął od Ryana Pattersona stanowisko szefa pionu konsumenckiego w Ameryce Północnej. Przez ostatnie 8 lat Scott był dyrektorem marketingu pionu konsumenckiego w regionie północnoamerykańskim.

 

"Zatrudniając Chrisa, Ryana i Scotta w nowych rolach, powierzamy sprawdzonym liderom Goodyeara kluczowe zadania - kontynuację wypełniania naszej strategii, realizację celów biznesowych

i generowanie trwałej wartości dla akcjonariuszy." - powiedział CEO Goodyeara Richard J. Kramer.

 

Zmianom na kluczowych stanowiskach towarzyszy zapowiedź przejścia na emeryturę Jean-Claude’a Kihna, prezesa Goodyeara w regionie EMEA. W czasie 30-letniej, wybitnej kariery, Jean-Claude Kihn pełnił kluczowe funkcje w pionach technologii i biznesu, w tym na stanowiskach dyrektora technicznego, prezesa Goodyeara w Brazylii i prezesa Goodyeara w Ameryce Łacińskiej.

 

"Dziękujemy Jean-Claude’owi za trzy dekady kierowania spółką. Wszystkie działy Goodyeara - regionalne, produktowe, technologiczne, odpowiedzialne za innowację i nie tylko - korzystały

z jego bogatego doświadczenia. Wszędzie gdzie pracował, zostawił po sobie trwały,

pozytywny ślad, co potwierdzają jego współpracownicy." - dodał Kramer.

 

INFORMACJE DODATKOWE

 

56-letni Chris Delaney przez ostatnie dwa lata kierował działalnością amerykańskiego koncernu

w regionie Azji i Pacyfiku. Pod jego kierownictwem organizacja wypracowała rekordowe wyniki

i zwiększyła wartość swojej marki. Delaney odpowiadał m.in. za wprowadzenie na rynek wielokrotnie nagradzanych opon i dostosowanie oferty produktowej. Dzięki jego działaniom Goodyear wypracował wiodącą pozycję na kluczowych, rozwijających się rynkach regionu. Kolejnym osiągnięciem Chrisa Delaney`a było zwiększenie liczby detalicznych punktów sprzedaży Goodyeara w Chinach, oraz dynamiczny rozwój obecności marki w szybko rozwijających się miastach tego kraju.

 

Chris Delaney dołączył do Goodyeara w sierpniu 2015 roku, po czterech latach pracy na stanowisku dyrektora generalnego Goodman Fielder Limited, największego notowanego na giełdzie przedsiębiorstwa z branży spożywczej w Australii i Nowej Zelandii. Posiada szerokie doświadczenie zarówno w Ameryce Północnej, jak i w Europie - pracował w dziale sprzedaży i rozwoju firmy Procter & Gamble w Europie, następnie pełnił funkcję wiceprezesa i dyrektora generalnego tej firmy na Bliskim Wschodzie. Kierował również sprzedażą międzynarodową Campbell Soup Company,

a później objął funkcję dyrektora tej firmy na rynki rozwijające się oraz w regionie Azji i Pacyfiku.

 

Jean-Claude Kihn (58 lat) swoją przygodę z Goodyearem rozpoczął w 1988 roku, w Centrum Technicznym (obecnie Centrum Innowacji) w ojczystym Luksemburgu. W czasie 30-letniej kariery zawodowej pełnił szereg wyższych funkcji kierowniczych. W latach dziewięćdziesiątych pracował przy projektach badawczo-rozwojowych, między innymi w zakresie opon dla samochodów ciężarowych, początkowo na rynki Ameryki Łacińskiej (1994), następnie w Europie, regionie Azji i Pacyfiku oraz

w Afryce (1996). W 2005 roku Jean-Claude Kihn przejął funkcję dyrektora generalnego Centrum Technicznego Goodyeara w Akron. Trzy lata później awansował na stanowisko wiceprezesa i dyrektora technicznego.

 

Jean-Claude Kihn zajmował również szereg kluczowych stanowisk kierowniczych w zarządzaniu biznesem, w tym w organizacjach Goodyeara na rynkach azjatyckich i Ameryki Łacińskiej.

Był dyrektorem zarządzającym grupy w Peru (2003), oraz w Brazylii (2013). W 2014 roku objął funkcję prezesa Goodyeara na Amerykę Łacińską, a następnie dwa lata później objął  stanowisko prezesa Goodyeara na rynku EMEA.  

 

Goodyear

 

Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie. Firma zatrudnia 65 000 osób i wytwarza swoje produkty w 47 zakładach zlokalizowanych w 21 krajach na świecie. Posiada dwa Centra Innowacji w Akron (Stany Zjednoczone) i Colmar-Berg (Luksemburg), które dostarczają najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie produktów

i usług, będących wyznacznikiem standardów i technologii w przemyśle. Więcej informacji na temat Goodyeara i produktów firmy znajduje się na stronie www.goodyear.com/corporate. 

 

W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A., która jest największym tego typu zakładem w Europie, zatrudniającym prawie 3 tys. osób

 

Więcej informacji udzielają:

Paweł Jezierski

Menedżer ds. komunikacji Polska i Ukraina

Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o.o.

tel.: (22) 571 5840, kom. 693 962 056

e-mail: pawel_jezierski@goodyear.com

 

Krzysztof Tomczyński
Biuro Prasowe Goodyear
Alert Media Communications
tel.: (22) 546 11 00, kom. 506 051 963
e-mail: goodyear@alertmedia.pl


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.