zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie. Sytuację komplikuje brak zaufania do przełożonych, na który wskazuje aż 29% pracowników w Polsce. W takiej atmosferze niepewność dotycząca przyszłości zawodowej dotyka blisko jednej trzeciej zatrudnionych. Więcej w analizie przygotowanej przez ManpowerGroup.

30% kobiet za zawodowy sukces uznaje objęcie roli menedżerskiej. Mężczyźni często mierzą wyżej.

Polki chcą się rozwijać, natomiast nie zawsze mają ku temu odpowiednie warunki. Może to wpływać na ich ambicje zawodowe oraz ocenę własnych możliwości. Zdarza się bowiem, że środowisko pracy sprzyja im mniej niż ich współpracownikom. Pomimo licznych zmian społecznych i programów DE&I wciąż nie widać wyraźnego progresu w tym zakresie. Jak wynika z raportu Hays Poland „Kobiety na rynku pracy 2025. Polityka DE&I w praktyce”, zaledwie 46 proc. specjalistek i menedżerek pozytywnie ocenia swoje perspektywy zawodowe. 

IT: co szósta firma planuje zwolnienia w nadchodzącym kwartale

Jak wynika z analizy firmy rekrutacyjnej Experis, 17% pracodawców z branży IT planuje redukcje etatów w trzecim kwartale 2025 roku, 40% organizacji deklaruje chęć rekrutacji, a 42% nie przewiduje zmian kadrowych. Najczęstszą przyczyną zakończenia współpracy z pracownikiem jest zamknięcie tymczasowego projektu oraz spadek popytu na usługi firm. Z danych Job Market Insights wynika, że liczba ofert pracy w sektorze IT spada drugi miesiąc z rzędu, plasując się w maju na poziomie 31 829 – wobec 32 482 w kwietniu i 33 443 w marcu.

27 proc. profesjonalistów podjęło na przestrzeni ostatniego roku dodatkową działalność zarobkową

Sytuacja na rynku pracy pozostaje niejednoznaczna w większości sektorów. Profesjonaliści zauważają, że aby nie pozostać w tyle – zarówno pod kątem finansowym, jak i zawodowym – niezbędna jest elastyczna postawa oraz wnikliwa analiza trendów. Dla wielu korzystne wydaje się proaktywne wykazywanie się inicjatywą, również poza głównym miejscem zatrudnienia.

Grayling rozbudowuje zespół korporacyjny

 

Zespół Grayling Poland powiększył się o dwie konsultantki - Martę Kosińską i Izabelę Kowalską, które wzmocniły dział PR-u korporacyjnego. Marta objęła stanowisko Account Managera, a Izabela - Account Executive’a.

 

- Jest nam niezmiernie miło powitać w Grayling Poland Izę i Martę. Dołączenie dziewczyn do naszego zespołu to kolejny dowód na to, że z miesiąca na miesiąc dział korporacyjny Grayling rośnie w siłę. Dzisiejszy rynek jest bardzo wymagający, dlatego szczególnie ważne jest dla nas wszechstronne doświadczenie naszych pracowników - mówi Anna Popłonkowska, Dyrektor Działu Korporacyjnego Grayling Poland.

 

 

Marta Kosińska specjalizuje się w doradztwie public relations dla firm z sektora FMCG oraz przemysłu, ale ma również duże doświadczenie w obszarze zarządzania projektami, przygotowywania eventów oraz realizacji działań marketingowych. Do Grayling przeszła z agencji 24/7 Communication, gdzie tworzyła i realizowała strategie komunikacyjne dla takich firm i instytucji jak np. 3M, General Electric, Luxmed, Warta, Lidl, ING oraz Amerykańska Izba Handlowa. Wcześniej związana była m.in. z firmami Coca-Cola HBC i Cemex. W Grayling Marta pracuje dla klientów z branży FMCG i farmaceutycznej
- zarówno w obszarze komunikacji korporacyjnej, jak i Employer Branding. Oprócz tego aktywnie wspiera zespół korporacyjny w działaniach new-bizowych.

 

 

Izabela Kowalska ma trzyletnie doświadczenie w branży PR. Przed dołączeniem do zespołu Graylinga pracowała w Biurze ds. Międzynarodowych Yasar University w Turcji oraz w agencji Tauber Promotion, gdzie obsługiwała m.in. takich klientów jak STRABAG Real Estate, Dekpol, Atal, HB Reavis

i MLP Group.  W Grayling do jej obowiązków należy prowadzenie działań komunikacyjnych na rzecz klientów z sektora budowlanego, w tym m.in. firmy Lafarge.

 

Grayling Poland to jedna z największych agencji PR w Polsce. Firma zatrudnia ponad 30 konsultantów specjalizujących się m.in. w takich obszarach jak Public Affairs, Employer Branding, a także komunikacja korporacyjna, kryzysowa i promocja marek konsumenckich.

 


Więcej o Grayling na: www.grayling.pl
Profil na Facebooku: facebook.com/graylingpoland
Profil Grayling Poland na Twitterze: twitter.com/graylingpl

Dodatkowych informacji udziela:
Magdalena Sobota, Senior Account Manager | tel. 22 536 04 47 | mail: magdalena.sobota@grayling.com


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.