Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long learning, jest kluczowa w dzisiejszych, dynamicznie zmieniających się czasach. Rozwój osobisty nie powinien zatem kończyć się wraz z zakończeniem edukacji czy wyjściem z pracy. Tymczasem jak wynika z najnowszego badania Hays Poland, zaledwie połowa specjalistów i menedżerów podejmuje się dodatkowej edukacji formalnej lub zorganizowanej.
Międzynarodowa marka technologiczna SOFTSWISS zorganizowała w tym roku drugą edycję wielokrotnie nagradzanego obozu letniego dla dzieci, który odbył się w dniach 27 lipca – 6 sierpnia nad Jeziorskiem. Z inicjatywy skorzystało ponad 100 dzieci pracowników z centrów rozwoju partnerów marki w Warszawie i Poznaniu, a także z dziesięciu innych krajów. Projekt stanowi kluczowy element strategii społecznej odpowiedzialności biznesu SOFTSWISS w Polsce – regionie, który odgrywa istotną rolę w globalnym ekosystemie badań i rozwoju firmy.
SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, obchodzi w lipcu 16-lecie swojej działalności. Firma, która zaczynała jako niewielkie studio internetowe, dziś należy do czołówki globalnych innowatorów w branży technologicznej. Polska odgrywa w tym rozwoju istotną rolę - obecnie zespół SOFTSWISS liczy ponad 2000 specjalistów na całym świecie, z czego niemal połowa pracuje właśnie w Polsce.
49% pracowników na świecie każdego dnia doświadcza stresu związanego z pracą, a 59% talentów twierdzi, że w ostatnim czasie nie wzięło udziału w żadnym szkoleniu zawodowym. W Polsce aż 88% przedstawicieli branży finansów & nieruchomości podziela wartości swojego pracodawcy, 9 na 10 wszystkich przedstawicieli generacji X uważa, że ich praca ma sen i cel, a talenty sektora IT czują się najpewniej szukając nowego miejsca zawodowego