zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację poza miejscem pracy

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long learning, jest kluczowa w dzisiejszych, dynamicznie zmieniających się czasach. Rozwój osobisty nie powinien zatem kończyć się wraz z zakończeniem edukacji czy wyjściem z pracy. Tymczasem jak wynika z najnowszego badania Hays Poland, zaledwie połowa specjalistów i menedżerów podejmuje się dodatkowej edukacji formalnej lub zorganizowanej.

SOFTSWISS stawia na rodziny – druga edycja Kids Camp w Polsce

Międzynarodowa marka technologiczna SOFTSWISS zorganizowała w tym roku drugą edycję wielokrotnie nagradzanego obozu letniego dla dzieci, który odbył się w dniach 27 lipca – 6 sierpnia nad Jeziorskiem. Z inicjatywy skorzystało ponad 100 dzieci pracowników z centrów rozwoju partnerów marki w Warszawie i Poznaniu, a także z dziesięciu innych krajów. Projekt stanowi kluczowy element strategii społecznej odpowiedzialności biznesu SOFTSWISS w Polsce – regionie, który odgrywa istotną rolę w globalnym ekosystemie badań i rozwoju firmy.

SOFTSWISS świętuje 16-lecie działalności: od start-upu do globalnego lidera innowacji z silną obecnością w Polsce

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, obchodzi w lipcu 16-lecie swojej działalności. Firma, która zaczynała jako niewielkie studio internetowe, dziś należy do czołówki globalnych innowatorów w branży technologicznej. Polska odgrywa w tym rozwoju istotną rolę - obecnie zespół SOFTSWISS liczy ponad 2000 specjalistów na całym świecie, z czego niemal połowa pracuje właśnie w Polsce.

Konferencja Dni HR 2025: o przyszłości pracy i roli działów HR

Jak odnaleźć się w rzeczywistości, w której sztuczna inteligencja, nowe pokolenia pracowników i zmieniające się modele pracy stawiają przed HR-owcami zupełnie nowe wyzwania? Odpowiedzi na te pytania będą szukać uczestnicy konferencji Dni HR 2025, która odbędzie się 25 czerwca w Katowicach. Organizatorem wydarzenia jest firma SGP – Training & Consulting.

Nagrody Inwestor w Kapitał Ludzki i Firma Przyjazna Klientowi 2023 rozdane.

 

 

Uroczysta Gala wręczenia nagród Firma Przyjazna Klientowi (FPK) i Inwestor w Kapitał Ludzki (IwKL) odbyła się 20 lutego 2024 roku w Centrum Nauki Kopernik. Wyróżnienia są nadawane na podstawie badań satysfakcji i zaangażowania pracowników (IwKL) oraz badań satysfakcji klientów (FPK). Za proces badawczy, część merytoryczną oraz przygotowanie narzędzi odpowiada agencja badawcza Experience Institute, natomiast nad prawidłowością procesu certyfikacji czuwa niezależna Kapituła obu programów. Grono ekspertów zasilają osoby specjalizujące się w tematyce Customer Experience i Employee Experience.

 

Poza ceremonią wręczenia nagród, Laureaci mieli możliwość wysłuchania ciekawych prelekcji. W tym roku podsumowanie wyników badań zrealizowanych przez zespół Experience Institute przygotowała Joanna Hirsz z GCE Consulting. Poza omówieniem wyników, przedstawiciele nagrodzonych firm mieli okazję wysłuchać dwóch prelekcji.

 

Ze względu na miejsce, w którym odbywała się gala, czyli Centrum Nauki Kopernik, organizatorzy zdecydowali się na wystąpienia nastawione na prezentację innowacyjnych rozwiązań z obszaru badań oraz budowania zaangażowania w procesie szkoleniowym. Grzegorz Kowalski i Rafał Sobczak z firmy SoftArchitect opowiedzieli o tym jak za pomocą empatycznych ankiet można angażować różne grupy respondentów w proces zbierania danych. Drugie wystąpienie dotyczyło zmiany podejścia do przekazywania wiedzy. Rafał Wyszomirski z Great Interactive opowiedział o innowacyjnym streamingu wiedzy w postaci seriali oraz platformy, które jakością nie odbiegają od produkcji gigantów w branży np. Netflix czy Disney.

 

"Zależy nam, żeby Laureaci obu programów poznawali trendy w obszarze realizacji badań wśród klientów i pracowników. Obserwujemy coraz większe problemy z frekwencją w badaniach różnego typu. Właśnie dlatego rozwiązania budujące zaangażowanie respondentów są kluczowe, jeśli chcemy dbać o jakość i wolumeny zbieranych danych. Chcieliśmy też pokazać sposoby na angażowanie pracowników w procesy szkoleniowe. Innowacyjna forma streemingu wiedzy wpisuje się przecież

w nasze codzienne przyzwyczajenia oraz znajomość platform typu Netflix. Jestem przekonany, że wystąpienie było inspirujące i pokazało jak w inny sposób możemy zachęcić pracowników do nauki" powiedział Michał Łysik, CEO Experience Institute.

 

Najważniejsza część spotkania, czyli oficjalne wręczenie nagród było podzielona na dwie części.

W pierwszej nagrody odebrali Laureaci programu Inwestor w Kapitał Ludzki, następnie po krótkiej przerwie, swoje wyróżnienia odebrali Laureaci Firmy Przyjaznej Klientowi. W trakcie odbioru nagród Laureaci mówili o swoich osiągnieciach, dzielili się też radością w związku z poczuciem docenienia zarówno ze strony Klientów jak i Pracowników wyróżnionych firm. Gratulujemy i życzymy kolejnych sukcesów oraz samych zadowolonych Klientów i Pracowników. Po wręczeniu nagród wszyscy goście mieli możliwość zwiedzenia planetarium.

 

Nagrody Firma Przyjazna Klientowi 2023 otrzymali (kolejność alfabetyczna):
4Life Direct Sp. z o.o.

Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska S.A.

ECO Jelenia Góra Sp. z o.o.

ECO Kutno Sp. z o.o.

ECO Malbork Sp. z o.o.

ECO Tarnobrzeg Sp. z o.o.

Energetyka Cieplna Opolszczyzny S.A.

FaktorOne

Global Assistance Polska Sp. z o.o.

Grupa Masterlease

IMPULS-LEASING Polska

mLeasing Sp. z o.o.

Natural Pharmaceuticals

Nice To Fit You

Orange Polska S.A.

PGE Obrót S.A.

Punkta sp. z o.o.

Santander Consumer Bank S.A.

TUiR Allianz Polska S.A., TU Allianz Życie Polska S.A.

Unum Życie TUiR S.A.

WeNet Group S.A.

Wonga

 

 

Nagrody Inwestor w Kapitał Ludzki 2023 otrzymali (kolejność alfabetyczna):

Asseco Cloud Sp. z o.o.

Colliers Poland Sp. z o.o.

Cushman & Wakefield

DACHSER Sp. z o.o.

ILS Sp. z o.o.

Inter Cars S.A.

KUKE S.A.

LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

MAN Bus Sp. z o.o.

NetWorks

No Limit Sp. z o.o.

PERN S.A.

Polskie Centrum Badań i Certyfikacji

R. Twining and Company Sp. z o.o.

SMYK S.A.

Unum Życie TUiR S.A.

WeNet Group S.A.

 

Gratulujemy!

 

Więcej informacji o obu inicjatywach:

www.inwestorwkapitalludzki.pl

www.firmaprzyjaznaklientowi.pl

 

Materiał partnera.


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.