zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację poza miejscem pracy

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long learning, jest kluczowa w dzisiejszych, dynamicznie zmieniających się czasach. Rozwój osobisty nie powinien zatem kończyć się wraz z zakończeniem edukacji czy wyjściem z pracy. Tymczasem jak wynika z najnowszego badania Hays Poland, zaledwie połowa specjalistów i menedżerów podejmuje się dodatkowej edukacji formalnej lub zorganizowanej.

SOFTSWISS świętuje 16-lecie działalności: od start-upu do globalnego lidera innowacji z silną obecnością w Polsce

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, obchodzi w lipcu 16-lecie swojej działalności. Firma, która zaczynała jako niewielkie studio internetowe, dziś należy do czołówki globalnych innowatorów w branży technologicznej. Polska odgrywa w tym rozwoju istotną rolę - obecnie zespół SOFTSWISS liczy ponad 2000 specjalistów na całym świecie, z czego niemal połowa pracuje właśnie w Polsce.

Konferencja Dni HR 2025: o przyszłości pracy i roli działów HR

Jak odnaleźć się w rzeczywistości, w której sztuczna inteligencja, nowe pokolenia pracowników i zmieniające się modele pracy stawiają przed HR-owcami zupełnie nowe wyzwania? Odpowiedzi na te pytania będą szukać uczestnicy konferencji Dni HR 2025, która odbędzie się 25 czerwca w Katowicach. Organizatorem wydarzenia jest firma SGP – Training & Consulting.

89% pracowników generacji X czuje sens i cel codziennej pracy, 60% kadry managerskiej deklaruje stabilność zatrudnienia, a 28% talentów IT mówi o codziennym stresie [RAPORT]

49% pracowników na świecie każdego dnia doświadcza stresu związanego z pracą, a 59% talentów twierdzi, że w ostatnim czasie nie wzięło udziału w żadnym szkoleniu zawodowym. W Polsce aż 88% przedstawicieli branży finansów & nieruchomości podziela wartości swojego pracodawcy, 9 na 10 wszystkich przedstawicieli generacji X uważa, że ich praca ma sen i cel, a talenty sektora IT czują się najpewniej szukając nowego miejsca zawodowego

SOFTSWISS stawia na rodziny - druga edycja
Kids Camp w Polsce
 

 

 

Międzynarodowa marka technologiczna SOFTSWISS zorganizowała w tym roku drugą edycję wielokrotnie nagradzanego obozu letniego dla dzieci, który odbył się w dniach 27 lipca

- 6 sierpnia nad Jeziorskiem. Z inicjatywy skorzystało ponad 100 dzieci pracowników z centrów rozwoju partnerów marki w Warszawie i Poznaniu, a także z dziesięciu innych krajów. Projekt stanowi kluczowy element strategii społecznej odpowiedzialności biznesu SOFTSWISS w Polsce - regionie, który odgrywa istotną rolę w globalnym ekosystemie

badań i rozwoju firmy.

 

 

Jedenastodniowy program łączył sport, kreatywność i inspiracje związane z planowaniem przyszłej kariery w wyjątkowej formule. W jego skład wchodziło ponad 50 różnorodnych zajęć, które w sumie trwały blisko 350 godzin.

 

Jedną z głównych atrakcji był system monet - wewnętrzny program nagród, który pozwalał uczestnikom zdobywać i wydawać monety w zależności od ich inicjatywy, dyscypliny

i zaangażowania. Monety można było otrzymać m.in. za udział w klubach dyskusyjnych, realizację zadań czy prowadzenie osobistego dziennika. Dzieci mogły następnie wymieniać je na specjalne przywileje, takie jak wybór muzyki na dyskotece czy dodatkowe porcje lodów.

 

- System monet był naszym sposobem na wprowadzenie dzieci w podstawowe pojęcia ekonomiczne w formie zabawy - niemal jak prowadzenie mini-biznesu - powiedziała Hanna Sauchuk, Event Producer w SOFTSWISS. - Najbardziej zaskoczyło nas, jak kreatywnie uczestnicy potrafili wykorzystać swoje zasoby. Ostatniego wieczoru postanowili połączyć siły i 'kupić' wspólne powitanie wschodu słońca. Równie pomysłowa była 'godzina z nauczycielem WF-u' - dzieci mogły 'wynająć' trenera za swoje monety, by w zamian odwołać poranne zajęcia. Taka inicjatywa

i współpraca to dokładnie to, do czego chcieliśmy je zainspirować.

 

 

Kids Camp, laureat nagrody Eventex Award 2025 w kategorii 'Corporate Event', znalazł się w gronie wyróżnionych inicjatyw obok takich marek jak Disney, Nike czy Netflix. Wyróżnienie to podkreśla zaangażowanie SOFTSWISS w tworzenie kultury, w której na pierwszym miejscu są ludzie - także poza miejscem pracy.

 

- Dla mnie nie jest to kolejny projekt korporacyjny - to jedna z najbardziej znaczących inicjatyw, jakie realizujemy w SOFTSWISS. W namacalny sposób urzeczywistnia naszą kluczową wartość 'Widzimy ludzi'. Nie postrzegamy naszych pracowników wyłącznie jako profesjonalistów siedzących przy biurkach - widzimy w nich osoby z rodzinami, marzeniami

i pasjami. Kids Camp to nasz sposób na powiedzenie: Twoja rodzina jest dla nas tak samo ważna jak Twoja praca. To inwestycja w radość, więzi i życzliwość. Bo kiedy dzieci są szczęśliwe, ich rodzice promienieją - a razem tworzymy silniejszą, bardziej zjednoczoną społeczność. To rzadkość w biznesie, dlatego jesteśmy dumni, że możemy realizować ten projekt na najwyższym poziomie - podkreślił Ivan Montik, założyciel SOFTSWISS.

 

 

Polska odegrała kluczową rolę w sukcesie SOFTSWISS na przestrzeni ostatnich trzech lat.

Od otwarcia pierwszego biura w 2022 roku zespół w kraju powiększył się ponad trzykrotnie i obecnie

w centrach rozwoju partnerów firmy pracuje niemal 1000 specjalistów. W samym 2024 roku lokalny zespół powiększył się o 26%, co pokazuje konsekwentne zaangażowanie spółki w rozwój regionalnych talentów technologicznych.

 

O SOFTSWISS

SOFTSWISS to międzynarodowa marka technologiczna, która w lipcu 2025 roku obchodziła 16-lecie działalności. W 2013 roku jako pierwsza firma w branży iGaming wprowadziła obsługę kryptowalut. Główne centra rozwoju partnerów mieszczą się w Warszawie i Poznaniu, a łączna liczba pracowników - w tym osób pracujących zdalnie - przekracza 2000.

 

Materiał partnera.


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.