zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Iluzja szefów: Pracownicy mniej zaangażowani, niż sądzą menedżerowie

Ponad połowa szefów uważa, że ich ludzie są w pełni zaangażowani, tymczasem tylko 32% pracowników to potwierdza, a 45% przyznaje się do braku motywacji – wynika z dziś opublikowanego raportu Right Management Talent Solutions „The Career Equation: What Attracts Talent Isn’t What Keeps Them”. Badanie pokazuje, że liderzy przeceniają poziom zaangażowania pracowników i nie dostrzegają prawdziwych czynników decydujących o ich lojalności. W Europie wciąż najważniejszym elementem przyciągającym talenty pozostają wynagrodzenie i benefity, ale tym, co ich najbardziej motywuje jest dopasowanie do zespołu i kultury organizacyjnej. Więcej w raporcie.

Pokolenie Z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich szefów

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości – blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w ciągu zaledwie sześciu miesięcy. Choć 76% mężczyzn i 66% kobiet z Gen Z dostrzega w swoich firmach realne możliwości rozwoju kariery, w tym awansu, oczekiwania wobec pracodawców są znacznie wyższe. Aż 36% Zetek nie ufa dziś swoim przełożonym. 

SOFTSWISS po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł Europejskiego Pracodawcy Roku 2025

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku podczas gali SBC Awards Europe 2025. To wyróżnienie podkreśla zaangażowanie firmy w budowanie kultury zorientowanej na pracowników.

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie. Sytuację komplikuje brak zaufania do przełożonych, na który wskazuje aż 29% pracowników w Polsce. W takiej atmosferze niepewność dotycząca przyszłości zawodowej dotyka blisko jednej trzeciej zatrudnionych. Więcej w analizie przygotowanej przez ManpowerGroup.

X Edycja EBstars - rozdanie nagród

 

 

17 października po konferencji HRcamp podczas X jubileuszowej Gali EBstars niezależne jury nagrodziło najlepsze projekty i działania Employer Branding  w 8 kategoriach głównych oraz 2 kategoriach specjalnych.

 

Kategorie Główne X edycji EBstars:

⭐️ Najlepsza Strategia Employer Branding

⭐️ Najlepsza Kampania Employer Branding

⭐️ Najlepsza Wewnętrzna Inicjatywa Employer Branding

⭐️ Najlepszy Candidate Experience

⭐️ Najlepsze Działania Digital

⭐️ Najlepsza Strona Kariery

⭐️ Najlepsze Video Wizerunkowo-Rekrutacyjne

⭐️ Employer Branding skoncentrowany na efektach/ROI

 

Dwie nowe kategorie specjalne:

⭐️ Narzędzie wspierające Employer Branding

⭐️ Osobowość roku Employer Branding 2019 (do tej kategorii zgłoszenia przyjmowane były wyłącznie drogą nominacji).

 

143 zgłoszenia od ponad 100 firm w 10 kategoriach!

We wszystkich kategoriach zostały zgłoszone aż 143 projekty, czyli dwukrotnie więcej niż rok temu! Rosnąca liczba zgłoszeń świadczy o wzroście znaczenia i popularności Employer Brandingu w Polsce. W aż trzech kategoriach nagroda główna nie została przyznana, przyznano natomiast 4 wyróżnienia.

 

W jury Employer Branding Stars zasiedli eksperci o szerokim wachlarzu kompetencji i bogatym doświadczeniu w różnych obszarach EB, które pozwoliły na kompleksową ocenę każdego zgłoszonego projektu, co nie oznacza, że wybór zwycięzców należał do łatwych.

 

W ekscytujących obradach udział wzięli:

Łukasz Trzeszczkowski (Przewodniczący Jury), Adam Piwek, Ewa Mazurczyk-Jankowska, Jacek Krajewski, Maja Biernacka, Sebastian Drzewiecki, Monika Sońta, Magdalena Selwant-Różycka, Kasia Tang, Jakub Skalik i Maja Gojtowska.

 

Gala Employer Branding Stars

Galę wręczenia statuetek poprowadził wyśmienity duet Piotr Lenarczyk (EY) oraz Kaja Gryciak (Employer Branding Institute).

 

Poznajcie listę wszystkich nagrodzonych w X edycji

 

Najlepsza Strategia Employer Branding

Nagroda: McDonald’s

 

Najlepsza Kampania Employer Branding powyżej 100 tys. zł:

Nagroda: Nordea Bank ABP S.A. Oddział w Polsce - kampania skierowana do IT

 

Najlepsza Kampania Employer Branding poniżej 100 tys. zł:

Nagroda: Freightliner PL Sp. z o.o. - Najsilniejsi

 

Najlepsza Wewnętrzna Inicjatywa Wewnętrzna

Nagroda: FABRYKI MEBLI 'FORTE' S.A. ('Zmień pracę, ale nie pracodawcę')

Wyróżnienie: McDonald’s Polska

 

Najlepszy Candidate Experience

Nagrody głównej nie przyznano

 

Najlepsze Działania Digital

Nagrody głównej nie przyznano

Wyróżnienie: Accenture - Job Dating

 

Najlepsza Strona Kariery

Nagrody głównej nie przyznano

Wyróżnienie: Aviva

 

Najlepsze Video Wizerunkowo-Rekrutacyjne

Dwie nagrody ex aequo:

Samsung R&D - video rekrutacyjne

JYSK - vlog

 

Employer Branding skoncentrowany na efektach/ROI

Nagroda: Empik - kampania Xmas

 

Narzędzie wspierające Employer Branding

Nagroda: ChallengeRocket

Wyróżnienie: AskHenry

 

Osobowość Employer Branding

Nagroda: Zyta Machnicka

 

Ogromne przedsięwzięcie organizacyjne. Brawa dla całego teamu Employer Branding Institute, który za tym stał. Steven Spielberg nie napisałby lepszego scenariusza. Spontanicznych reakcji i nieprzewidzianych zwrotów akcji nie brakowało. I to jest piękne, bo potrzeba nam naturalności w dzisiejszym świecie pełnym plastiku.

 

- Jacek Krajewski, Juror Employer Branding Stars.

 

 

Mamy nadzieję, że bawiliście się doskonale, do zobaczenia za rok w XI edycji EBstars!


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.